Parabellum już oficjalnie

Niemieckie studio deweloperskie Acony zostało założone w 2004 roku. Jednakże firma dopiero teraz zdecydowała się na oficjalną zapowiedź swojej pierwszej gry. Ambitna grupa tworzy innowacyjną strzelankę pierwszoosobową, nastawioną na toczenie pojedynków w trybie multiplayer.

Pierwsza informacja o "Parabellum" została podana po podpisaniu przez Acony umowy z firmą marketingową Massive Network. Zgodnie z podpisanym dokumentem, pochodzący z Nowego Jorku specjaliści zamieszczą w grze system pozwalający na wyświetlanie reklam w postaci plakatów i szyldów umieszczanych w świecie gry podczas rozgrywek sieciowych.

O zawartości gry wspomniano do tej pory stosunkowo niewiele. Akcja produkcji zespołu z Villingen-Schwenningen ma toczyć się w nieodległej przyszłości i swoją tematyką skupiać się na zagrożeniach terrorystycznych, jakie co i raz będą miały miejsce w Nowym Jorku.

Warto przypomnieć, że Acony kilka miesięcy temu ujawniło nabycie licencji na silnik graficzny Unreal Engine 3. Dzięki temu systemowi "Parabellum" trafi na konsole Xbox 360 i komputery klasy PC.

"Pojawianie się kreatywnych firm, takich jak Acony, jest najważniejsze dla rozwoju Massive Network" - powiedział Nicholas Longano, jeden z głównych dyrektorów firmy Massive Incorporated. "Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Acony już na poziomie przygotowań gry, aby wprowadzić do niej naszą technologię wyświetlania reklam i upewnić się o właściwym, jednolitymi i poprawnym działaniu całości".

System reklamowy Massive Network trafi do gier ponad 38 różnych wydawców. W najbliższej przyszłości reklamy tej firmy pojawią się w łącznie ponad 100 różnych produkcjach.

Pierwszy projekt Acony ma zostać uruchomiony w przyszłym roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy