MGS3: ewolucja postępuje

Zgodnie z obietnicami złożonymi w dniu wczorajszym powracamy dziś, by zaprezentować Wam detale z produkcji "Metal Gear Solid 3: Snake Eater", dotyczące kamuflażu oraz walk wręcz.



Ponadto macie niepowtarzalną okazję przeanalizowania oryginalnych zdjęć ze specjalnej sesji, w której wykorzystano technologię motion-capture i nie tylko!



Zapewne zastanawiacie się teraz, co mieliśmy na myśli pisząc "nie tylko". Wyobraźcie sobie, że do zeskanowania ruchów realnych osobników na potrzeby gry po raz pierwszy zdecydowano się wykorzystać specjalną "mini-wyrzutnię" ciśnieniową, taką samą, jaką stosuje się przy profesjonalnych produkcjach filmowych.

Reklama



Te wyspecjalizowane akcesoria były niezbędne, celem jak najrealniejszego odwzorowania wyrzutu w powietrze człowieka, który wszedł właśnie na minę przeciwpiechotną! Jak sami widzicie, Kojima wraz ze swoją ekipą pragną, by wykonanie "Metal Gear Solid 3: Snake Eater" stało na najwyższym z możliwych poziomów. Takie zaangażowanie może nas jedynie cieszyć. Efekt wyrzutu człeka w powietrze na wysokość kilku metrów, możecie zobaczyć na kilku załączonych na marginesie fotografiach. Imponujące...



Na tym jednak "robiących wrażenie" wiadomości nie koniec. Podczas wykonywania szpiegowskich akcji, na szklanych ekranach telewizorów widoczny będzie wskaźnik "Camouflage Index". To nic innego, jak stopień zaawansowania naszego zakamuflowania!



Im lepiej dobierzemy kolorystykę wdzianka, postawę oraz barwy maskujące twarz - tym stopień "niewidoczności" dla rywali będzie większy. Wypełniony po brzegi pasek wskaźnika "Camouflage Index" informuje nas, że jesteśmy praktycznie absolutnie niewidoczni dla wrogo nastawionych wojskowych.



Teraz czas na kilka słów poświęconych, nagłośnionemu systemowi walk wręcz - Close Quarter Combat ("CQC"). W "Metal Gear Solid 3: Snake Eater" twórcy położą szczególny nacisk na eliminację przeciwników przy użyciu gołych rąk. Czyż to nie brzmi elektryzująco?



Pełna sekcja ofensywnych ruchów uzależniona będzie także od otocznia, w jakim aktualnie przebywamy. Dużą rolę odegrają elementy scenografii, które będzie można sprytnie wykorzystać (np. podczas ataków z drzewa, z ziemianki itp.).



W tym miejscu warto nadmienić, że specjalistycznych konsultacji dotyczących przeróżnych taktyk działania "wręcz", udzielał wojskowy konsultant Motosadi Mori. Już się nie możemy doczekać finalnego produktu...

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: metal | ewolucja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama