Gracze przyszłymi gwiazdami reklamy?

Wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni, że sprzęt sportowy reklamują największe gwiazdy stadionów. Jednak wciąż do rzadkości należą informacje o podpisaniu kontraktu reklamowego pomiędzy firmami z branży komputerowej a zawodowymi graczami.

Reklama



Sytuacja ulega jednak zmianie: amerykańska firma Auravision wprowadzi na rynek nową linię produktów firmowanych przez najsłynniejszego e-sportowca świata - Johnathana "Fatal1ty" Wendella.



W ramach umowy sponsorskiej Auravision rozszerzy swoją ofertę o produkty firmowane pseudonimem słynnego gracza. Urodzony 23 lata temu Amerykanin od kilku lat dominuje w turniejach takich gier, jak "Quake III" czy "Aliens vs Predator". Jest trzykrotnym zwycięzcą profesjonalnej ligi graczy CPL, a jego wyczyny przynoszą mu zyski liczone w dziesiątkach, a nawet setkach tysięcy dolarów.



Kontrakt z Auravision jest potwierdzeniem jego światowej supremacji, ale też dowodem wzrostu popularności e-sportów oraz branży gier w ogóle. Podczas targów E3 zaprezentowane zostaną produkty z logo "Fatal1ty". Wendell nie tylko firmuje je swoim pseudonimem, lecz także aktywnie uczestniczył w ich projektowaniu, aby dostosować urządzenia do specyficznych potrzeb graczy. Jako pierwsze do sprzedaży trafią płyta główna oraz karta graficzna.



Sięganie do autorytetu "gwiazdy" wydaje się naturalnym krokiem ze strony producentów chcących dotrzeć do coraz liczniejszej grupy młodych ludzi zafascynowanych grami. Być może już za kilka lat największym marzeniem nastolatków będą nie buty, w jakich gra Ronaldo czy Allan Iverson, ale zestaw komputerowy, na jakim inny nastolatek wygrał cyberolimpiadę.



(4D)

Dowiedz się więcej na temat: sprzęt | sportowy | sprzęt sportowy | reklamy | 'Gwiazdy'

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje