City Interactive i Lemon Interactive

Z racji na pojawienie się w polskich mediach mijających się z prawdą informacji, City Interactive i Lemon Interactive wyjaśniają kilka ważnych dla obu firm kwestii.

Reklama



"Nina: Kroniki Agenta" wydana w Polsce to tylko pierwszy z trzech epizodów dostępnych w całej grze, noszącej u nas tytuł "Nina: Trylogia". Jednocześnie zostały poprawione błędy dostrzeżone przez graczy jak i rodzime media, co wpłynęło na podwyższenie jakości całego produktu. Zdajemy sobie sprawę, iż wydanie w Polsce tylko pierwszego epizodu było błędem, z którego wyciągnęliśmy już wnioski. "Nina: Trylogia" została wprowadzona do sprzedaży na początku tego roku i dostaliśmy wiele listów z pochwałami. Rozumiemy, że nie jest to gra dla zatwardziałych graczy i nigdy taką nie miała być. Fakt jej wydania nie został jednak zauważony przez polskie media ani nie ukazała się żadna recenzja pełnej wersji gry.

Tymczasem najlepiej o popularności gry świadczą wyniki jej sprzedaży. W Polsce nasz produkt nabyło już ponad 30 tysięcy osób; w innych krajach sprzedaż jest równie zadawalająca. Gra sprzedawana jest w sektorze budget i nikt nie oczekuje, iż jakością dorówna wielkim światowym produkcjom za miliony dolarów.



Jednocześnie chcielibyśmy sprostować informacje dotyczące firm Lemon Interactive i City Interactive. Lemon Interactive jest obecnie wydawcą i dystrybutorem gier komputerowych w Polsce, który mimo recesji praktycznie podwoił swoje obroty w roku 2002 w stosunku do 2001: odpowiednio 5,5 mln zł i 3 mln zł. Nie ma i nie nigdy nie miał aspiracji być najlepszym i największym dystrybutorem. Skupia się bowiem na wydawaniu gier w przystępnych cenach, na które widzi zapotrzebowanie rynku. Nie stara się też trafić w gusta zatwardziałych graczy tylko przeciętnych śmiertelników. Osiąga wymierne efekty i planuje dalszy rozwój.



City Interactive to producent gier komputerowych obecnie tworzący wysokiej klasy produkty takie jak "Starmageddon 2" czy "Aces of World War I" (tytuł roboczy). Wykorzystując potencjał doświadczonych i bardzo zdolnych ludzi ma nadzieję, iż osiągnie sukces, a wysokiej klasy produkty wyrobią opinię, iż Polacy też potrafią.



Zwracamy na to uwagę, gdyż nie chcemy, aby te dwie firmy były przypadkowo mylone. Są to dwa oddzielne podmioty posiadające różnych udziałowców i mające odmienne cele. Złośliwych uspakajamy: Lemon ma się dobrze i jeszcze nigdy nie był w tak dobrej kondycji, a ostatnio wprowadzona cena niektórych gier w wysokości 4,99 zł stała się najniższą w Europie! City podpisało ostatnio intratne umowy i stało się producentem gier również na najnowsze konsole - szczegóły podamy już wkrótce.

Dowiedz się więcej na temat: NINA | city

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje