Marna sprzedaż Bionic Commando

Bionic Commando był zapowiadany jako godny następca "Bionicznego komandosa" sprzed lat i po prostu dobra gra akcji.

Niestety rzeczywistość jest brutalna - przynajmniej jeśli chodzi o sprzedaż.

Jak poinformowała amerykańska organizacja NPD, Bionic Commando w edycjach X360 i PS3 od dnia premiery, czyli 19 maja, do końca ubiegłego miesiąca rozeszło się w liczbie? 27 tysięcy kopii. Wynik ten jest mniej niż marny, gdyż przeciętna produkcja konsolowa osiąga poziom sprzedaży co najmniej dziesięciokrotnie wyższy, a największe hity potrafią znaleźć w identycznym okresie nawet milion (lub więcej) nabywców.

Niechęć do nowych przygód Nathana Spencera dziwi tym bardziej, że gra zbiera raczej (choć bez przesady) pozytywne opinie - średnia ocen w serwisie GameRankings wynosi 72%. Być może sprzedaż poprawi pecetowa edycja Bionic Commando, która pojawi się na rynku już w przyszłym miesiącu, choć raczej nie spodziewalibyśmy się cudów...

Reklama

Oznacza to zapewne, że tym samym pożegnamy się z serią Bionic Commando (żałujecie?).

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy