Prawie jak James Bond i Batman

Dyrektor kreatywny studia Ninja Theory - Tameem Antoniades - odpowiedział na zarzuty dotyczące kontrowersyjnego wyglądu Dantego w nadchodzącej nowej odsłonie Devil May Cry.

Zdaniem Antoniadesa zarówno klimat, jak i system walki i wygląd bohatera nowego DMC są stworzone tak, by gracz mógł poczuć się i być cool. Ponadto dyrektor podkreśla, że "to, co było cool 12 lat temu, dziś przestało (być cool)", a "gdyby Dante wyglądając tak, jak dotąd, wszedł do knajpy poza Tokio, zostałby wyśmiany".

Antoniades w szczególnym stopniu podkreśla zgodność treści gry z panującymi trendami. "Kiedy Devil May Cry powstał, jego sukces opierał się na tym, iż łączył wszystkie pozytywne cechy kina akcji, ówczesną modę, muzykę - łączył wiele kultur. Czuję, że Devil May Cry musi zacząć podążać po nowych ścieżkach, aby wywrzeć tak samo daleko idący wpływ. (Musi mieć) Nową muzykę, nową modę, wprowadzać nowe metody kinematografii".

Reklama

Ekipa tworząca grę przyrównuje tę zmianę do metamorfozy, jaką przeszedł James Bond w nowej wersji filmu Casino Royale albo Batman w ostatnich filmach Christophera Nolana. Jest też analogia dla prawdziwych koneserów kina - "Pomyśl [o bokserach] w Rockym 3 i Wściekłym Byku, to ten rodzaj różnicy. (Nowy Dante) jest młodszy, bardziej surowy, cool na swój własny sposób", mówi Antoniades.

Twórca pierwszej odsłony serii Devil May Cry - Hideki Kamiya - nie jest aż tak optymistycznie nastawiony, jak dyrektor kreatywny firmy Ninja Theory. Według niego nowy wygląd gry jest nieco absurdalny i karykaturalny,

Z kolei Alex Jones z amerykańskiego oddziału Capcomu twierdzi, że finalny image Dantego jest mniej ekstremalny, niż pierwotne projekty. "Mieliśmy nawet półnagiego Dantego w samych szelkach - (ale) to nie miało sensu". Jones powiedział też o zamiarach uczynienia zawartości gry bardziej dojrzałą i głęboką.

Data premiery gry pozostaje nieznana. Wiadomo jednak, że pojawi się na konsole PS3 i X360.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: ninja | James Bond | batman | Bond
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy