Dlaczego Devil May Cry 4 działa lepiej na PS3?

Trzy tygodnie temu informowaliśmy Was o wrażeniach serwisu 1UP dotyczących testowania dwóch wersji Devil May Cry 4 - na Xboxie 360 i PlayStation 3.

Według jego redaktorów gra zachowywała się zauważalnie lepiej na konsoli Sony, jednakże aż do tej pory nie znaliśmy rzeczywistych powodów tej opinii.

Odpowiedź na to pytanie przynosi nam najnowszy numer japońskiego magazynu poświęconego grom video, Famitsu. Okazuje się bowiem, iż wersję przeznaczoną dla konsoli PlayStation 3 będzie cechowało kilka różnic w stosunku do tej dla Xboxa 360. Pierwszą z nich jest dźwięk, który w tym przypadku będzie kodowany metodą LPCM. Drugą różnicą jest możliwość zainstalowania części gry na twardym dysku. Instalacja zajmie co prawda aż 5GB powierzchni, jednakże dzięki temu unikniemy jakichkolwiek loadingów podczas samej rozgrywki. Trzecią różnicą ma być ponoć pełne wsparcie ze strony PlayStation Network, jednakże producent, firma Capcom, nie ujawniła czy będą to nowe postacie, przeciwnicy czy też nowe bronie. Z drugiej strony dziwne by było, aby Japończycy nie skorzystali z okazji i nie chcieli zarobić kilku jenów więcej na użytkownikach Xboxów 360 korzystających z Xbox Live Marketplace.

Reklama

O tym jak faktycznie wygląda i działa Devil May Cry 4 najprawdopodobniej przekonamy się w styczniu, bowiem właśnie wtedy na Xbox Live Marketplace i PlayStation Store powinno trafić jej demo. Premierę pełnej wersji przewidziano na 5 lutego.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita | playstation 3
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama