Bodycount zaliczy opóźnienie

Premiera efekciarskiego shootera Codemasters miała się odbyć w pierwszym kwartale przyszłego roku. Niestety, zaliczy niemałą obsuwę...

Jak dowiedzieli się redaktorzy zachodniego serwisu Eurogamer, wydanie Bodycounta przesunięte zostało o około pół roku, dopiero na przyszłoroczne lato. Nikt z Codemasters nie chce zadeklarować dokładnej daty, bo twórcy nie chcą się spieszyć i przygotować produkcję najwyższej jakości.

Przy okazji dotarła do nas informacja o odejściu z zespołu deweloperskiego głównego menadżera, Adriana Boltona. To już drugie wielkie odejście w historii projektu. W październiku team opuścił Stuart Black, który był uznawany za ojca projektu (w przeszłości stworzył popularną na PlayStation 2 strzelankę BLACK).

Reklama

W opuszczeniu szeregów przez Boltona nie widzi problemu Rod Cousens z Codemasters, który twierdzi, iż nie można opierać działań koncernu na pojedynczej osobie. "Jeśli ja bym odszedł, nie wydaje mi się, aby firma nagle upadła. Ktoś wypełni powstałą lukę. Nie widzę żadnego zagrożenia dla dobra gry, studia czy Codemasters jako całości" - mówi.

My natomiast mamy złe przeczucia. Być może rzeczywiście nic nie zagraża jakości Bodycount, ale skoro w niewielkim odstępie czasu zespół odpowiedzialny za projekt opuszcza jego pomysłodawca, a potem główny menedżer, to chyba coś jest nie tak.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy