O Zapomnianych Piaskach słów kilka

Michael McIntyre w jednym z wywiadów opowiedział nieco o założeniach gry Prince of Persia: Zapomniane Piaski. Najważniejszym z nich jest powrót do uniwersum znanego z Piasków Czasu.

Siedmioletnią lukę powstałą między Piaskami Czasu a Warrior Within ma załatać najnowsza premiera gry z serii Prince of Persia, Zapomniane Piaski. "To odsłona, w której powracamy do uniwersum Piasków Czasu" - przyznaje Michael McIntyre, dyrektor ds. projektowania poziomów. "Wiemy tylko, że główny bohater przeżywał w tym czasie jakieś przygody. To zawsze był dla nas interesujący wycinek czasu".

Gra ma swoich założeniach przypominać pierwszą odsłonę PoP-a od Ubisoftu, wydaną w 2003 roku. "Oczywiście Książę zmienił się z naiwniaka w ponurego i pesymistycznego człowieka" - tłumaczy McIntyre. W trakcie gry odwiedza on miasto swojego brata, Malika, które zostaje zaatakowane przez starożytną armię.

Reklama

Od samego początku Książę ma zdolność przewijania czasu. Wraz z postępem rozgrywki, wchodzi w posiadanie nowych mocy. Co ciekawe, główny bohater będzie musiał mierzyć się nawet z 50 przeciwnikami jednocześnie. Usunięta została opcja blokowania ciosów. Zamiast tego postać przewodnia może stosować uniki. Kluczem do skutecznej walki ma okazać się prawidłowe wykonywanie combosów.

McIntyre zaznacza, że w grze wystąpią zarówno elementy walki, jak i łamigłówki. "Balans między tymi dwoma aspektami utrzymuje się na podobnym poziomie, jak w Piaskach Czasu" - mówi. Przypomnijmy, że premiera została wyznaczona na 20 maja w Europie. Gra pojawi się wówczas na pecetach, Xboksie 360, PS3 i Wii.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Prince
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy