Midway ujawnia nową strategię wydawniczą

Mijający rok dał popalić kilku znaczącym firmom działającym na rynku elektronicznej rozrywki.

Jedną z nich było słynne Midway. Wystarczy wspomnieć, że za jedyny tegoroczny hit wywodzący się z tejże stajni można uznać Stranglehold, którego w skali całego świata nabył nieco ponad milion użytkowników konsol Xbox 360 i PlayStation 3 oraz komputerów osobistych. Prezes firmy David Zucker zapewnia, że rok 2008 będzie pod tym względem znacznie lepszy.

Ma w tym pomóc nowa strategia wydawnicza, której głównym założeniem ma być, zgodnie z tym co David Zucker zdecydował się ujawnić w wywiadzie dla gazety Chicago Tribune, wprowadzanie na rynek znacznie mniejszej liczby produkcji, przy jednoczesnym podniesieniu ich jakości oraz wielkości. Nie powinny się zatem powtórzyć takie sytuacje, jak w przypadku strzelaniny Blacksite: Area 51, która była tytułem ewidentnie niedopracowanym (zdaniem Zuckera na owe niedopracowanie złożyła się w głównej mierze skomplikowana architektura konsol nowej generacji).

Reklama

Przyszły rok upłynie Davidowi Zuckerowi pod znakiem premier kilku pozycji, które powinny wpisać się w opisaną wyżej strategię. Największe nadzieje pokładane są w Wheelman, produkcji będącej prequelem dla fabuły najnowszego filmu z Vinem Dieselem, nowej odsłonie cyklu Mortal Kombat oraz w kilku innych pozycjach opartych o licencje filmowe.

Gry-Online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy