Dark Souls: Łatwego poziomu nie będzie

Sporo szumu wywołała niedawno wypowiedź producenta Dark Souls, który stwierdził, że rozważa dodanie do gry łatwego poziomu trudności.

Wzburzyło to wielu graczy uważających, że zniszczyłoby to magię produkcji, tkwiącą m.in. w jej wysokim poziomie trudności. Okazuje się jednak, że twórcy nie mają zamiaru wprowadzać "easy mode", a słowa producenta to tylko błąd w tłumaczeniu.

W wywiadzie udzielonym serwisowi Metro producent Dark Souls, Hidetaka Miyazaki, miał powiedzieć: "Prawdą jest, że Dark Souls jest trudne i wielu graczy może wahać się czy próbować w nie grać. Smuci mnie to i myślę, czy nie powinienem dodać nowego poziomu trudności, dzięki któremu każdy będzie mógł ukończyć produkcję".

Reklama

Tymczasem przedstawiciele Namco Bandai sprostowali powyższe słowa, twierdząc, że doszło do błędu w tłumaczeniu z japońskiego na angielski i Miyazaki nie miał na myśli dodania łatwego poziomu trudności. Jego wypowiedź powinna brzmieć tak: "Prawdą jest, że Dark Souls jest trudne i wielu graczy może wahać się czy próbować w nie grać. Smuci mnie to i myślę o tym, co zrobić, żeby każdy mógł ukończyć grę, zachowując jednocześnie obecny poziom trudności".

Tak więc wyjaśniło się - łatwego poziomu w Dark Souls nie będzie. Dobrze?

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy