Wizard Golf RPG to połączenie dungeon crawlera z... golfem

Zawsze, kiedy wydaje się, że wszystko zostało już wymyślone i stworzone, pojawia się takie studio, jak Floor 27 Industries - twórcy pierwszego dungeon crawlera w kwestii mechaniki inspirowanego golfem.

Zamiast podmieniać bohaterów na kolorowe prostokąciki i stosować narrację środowiskową, indie studio Floor 27 Industries wykorzystało swoją niezależność tak, jak należy - tworząc coś nowego i bawiącego samą ideą.

W Wizard Golf RPG pokierujemy czarodziejem, który postanowił zbadać i splądrować ogromny loch. Mag nie jest jednak w stanie poruszać się w inny sposób, niż za pomocą swoich zaklęć. Wyspecjalizował się zresztą w czarach, które przemieniają go w ruchomą i stosunkowo bezwładną masę energii - odbijającą się od ścian i miażdżącą wszystko, co stanie na jej drodze.

Reklama

W gruncie rzeczy wygląda to jak wspomniany już golf. Od gracza zależy, w którym kierunku i z jaką siłą mag rzuci zaklęcie. Musi brać pod uwagę rozmieszczenie ścian, przeciwników, skrzyń, kluczy, drzwi i pułapek, by przy pomocy jak najmniejszej liczby zaklęć spenetrować piętro i dostać się do drabiny prowadzącej do kolejnego poziomu.

System gry ma zachęcać do maksowania każdego poziomu z osobna. Zdobywanie potrzebnych do ulepszeń monet uzależnione będzie od wykonania jak najmniejszej ilości ruchów, zabicia wszystkich potworów i odnalezienia dziesięciu ukrytych kryształów.

Do tej pory twórcy opublikowali tylko jeden zwiastun z Wizard Golf RPG. Premierę zapowiadają na bieżący rok, a docelowe platformy to iOS, Android i PC-ty.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy