Karty, które nie dostały się do HearthStone: Heroes of Warcraft

Przedstawiciel Blizzard zdradza, jakie zmiany wprowadzono do gry, zanim ujrzała ona światło dzienne.

HearthStone: Heroes of Warcraft to gra karciana, która ukazała się ostatnio na iPadach i zmierza na urządzenia z Androidem oraz iPhone'y. Eric Dodds z Blizzard opowiedział serwisowi PocketGamer co nieco o kartach (i nie tylko), które nie dostały się do ostatecznej wersji gry.

Jak powiedział Dodds: "Usunęliśmy lub zmieniliśmy wiele kart, ale nie jestem w stanie przypomnieć sobie żadnej, którą tak naprawdę chciałem w grze pozostawić. Mieliśmy na przykład karty ze słowem-kluczem "Critical Strike", które sprawiało, że miały 25 procent szans na zadanie podwójnych obrażeń. Uznaliśmy to za zbyt losowe".

Reklama

W grach karcianych niezwykle istotny jest balans. Nic więc dziwnego, że zatroszczono się o niego w przypadku HearthStone: "Początkowo zdolność Rogue Hero dawała ci broń 1/2, a jeżeli już miałeś jakąś broń, dawało jej na stałe +1 ataku. Mieliśmy problem z Rogue'ami po prostu czekającymi i budującymi swoją broń, więc zmieniliśmy tę zdolność na +1 do końca tury gracza. Ostatecznie i to okazało się zbyt mocne, więc zmieniliśmy ją do stanu, w którym znajduje się dzisiaj - dostaje sztylet 1/2".

Takie ciekawostki z faz produkcji gry to zawsze niezła gratka dla fanów. To przypomina mi, jak bardzo chcę, żeby już wreszcie wydali HearthStone na iPhone'a...

HearthStone: Heroes of Warcraft - pobi erz z App Store (iPad 2 lub lepszy)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy