Jak wypromować własną produkcję mobilną?

To pytanie zadaje sobie każde studio deweloperskie czy wydawca działający na niesamowicie konkurencyjnym rynku mobile. Rozwiązań jest wiele, jednak pomysł Yippee Entertainment zasługuje na szczególne zainteresowanie.

Yippee wydało bardzo ładną i wciągającą platformówkę Chimpact, dzieło uznanego studia Chillingo. Produkcja zadebiutowała w App Store w sierpniu tego roku i odniosła umiarkowany sukces.

Dlatego też wydawcy postanowili zaprosić do współpracy Studio Liddell, które będzie odpowiedzialne za przeniesienie sympatycznej małpki na ekrany telewizorów.

Reklama

"Jesteśmy podekscytowani możliwością podjęcia współpracy z Liddell oraz pracą nad przeniesieniem Chimpact na mały ekran. Nie ukrywam również, że pieczołowicie analizujemy potencjalne przychody, jakie pojawią się wraz z premierą serialu" - mówi przedstawiciel Yippee.

Nie wiemy jeszcze, kiedy ukaże się pierwszy odcinek serii telewizyjnej dla dzieci. Wydawca nie poinformował także, ile odcinków planuje pokazać.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy