Karty INNO3D GeForce RTX z pełnym wsparciem dla DirectX 12 Ultimate i DLSS 2.0

materiały prasowe

Karty INNO3D GeForce RTX z pełnym wsparciem dla DirectX 12 Ultimate i DLSS 2.0

W praktyce gracze mają cieszyć się znacznie wyższą wydajnością, ostrością i szczegółowością obrazu. Producent zwraca uwagę na wyraźnie lepsze skalowanie bez względu na rozdzielczość i progres jaki poczyniono w kontekście wizualnej jakości ruchomych obiektów, które były piętą achillesową pierwszej generacji techniki.
W praktyce gracze mają cieszyć się znacznie wyższą wydajnością, ostrością i szczegółowością obrazu. Producent zwraca uwagę na wyraźnie lepsze skalowanie bez względu na rozdzielczość i progres jaki poczyniono w kontekście wizualnej jakości ruchomych obiektów, które były piętą achillesową pierwszej generacji techniki. materiały prasowe
W rezultacie oprawa ma być nieporównywalnie lepsza bez zauważalnego spadku wydajności w porównaniu do poprzedniej iteracji DLSS.
W rezultacie oprawa ma być nieporównywalnie lepsza bez zauważalnego spadku wydajności w porównaniu do poprzedniej iteracji DLSS. materiały prasowe
Pierwsze gry wykorzystujące DLSS 2.0 jak również Ray Tracing są już dostępne, dzięki czemu posiadacze GeForce RTX mogą sami zweryfikować obietnice producenta. Wraz z aktualizacją 2004 systemu Windows gracze otrzymają nową wersję biblioteki DirectX 12 Ultimate. Zawiera ona ulepszoną implementację mechanizmu śledzenia promieni (ray tracingu). Dochodzą też takie technologie jak kontrola precyzji cieniowania dla poszczególnych klatek obrazu czy nowa metoda tworzenia wieloboków.
Pierwsze gry wykorzystujące DLSS 2.0 jak również Ray Tracing są już dostępne, dzięki czemu posiadacze GeForce RTX mogą sami zweryfikować obietnice producenta. Wraz z aktualizacją 2004 systemu Windows gracze otrzymają nową wersję biblioteki DirectX 12 Ultimate. Zawiera ona ulepszoną implementację mechanizmu śledzenia promieni (ray tracingu). Dochodzą też takie technologie jak kontrola precyzji cieniowania dla poszczególnych klatek obrazu czy nowa metoda tworzenia wieloboków.materiały prasowe
Ponownie pozwolą one na zwiększenie wydajności w grach przy zachowaniu walorów wizualnych. Programiści będą mogli bowiem zmniejszyć precyzję cieniowania niewidocznych w danej chwili elementów, co pozwoli zaoszczędzić moc obliczeniową. Uproszczone metody tworzenia wieloboków mają z kolei umożliwić modelowanie złożonych obiektów w bardziej optymalny i mniej obciążający układ graficzny sposób.
Ponownie pozwolą one na zwiększenie wydajności w grach przy zachowaniu walorów wizualnych. Programiści będą mogli bowiem zmniejszyć precyzję cieniowania niewidocznych w danej chwili elementów, co pozwoli zaoszczędzić moc obliczeniową. Uproszczone metody tworzenia wieloboków mają z kolei umożliwić modelowanie złożonych obiektów w bardziej optymalny i mniej obciążający układ graficzny sposób.materiały prasowe
Prezentowane nowości, Nvidia DLSS 2.0 i DirectX 12 Ultimate są w pełni wspierane przez wszystkie karty graficzne INNO3D z serii GeForce RTX.
Prezentowane nowości, Nvidia DLSS 2.0 i DirectX 12 Ultimate są w pełni wspierane przez wszystkie karty graficzne INNO3D z serii GeForce RTX.materiały prasowe
Tym razem producent wykorzystuje jedną, wspólną sieć do wszystkich gier, co powinno przyspieszyć adaptację techniki w nadchodzących tytułach. Ponadto jest ona także dwukrotnie szybsza.
Tym razem producent wykorzystuje jedną, wspólną sieć do wszystkich gier, co powinno przyspieszyć adaptację techniki w nadchodzących tytułach. Ponadto jest ona także dwukrotnie szybsza.materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?