Reklama

PlayStation 4

PlayStation 4 VIP Party - relacja

Czy istnieje lepszy sposób na świętowanie rynkowego debiutu nowego produktu od zorganizowania świetnej imprezy? Według nas to najlepsza opcja, aby uczcić przyszły sukces.

Z podobnego założenia wyszedł rodzimy oddział Sony Computer Entertainment, który w czwartek wieczorem, z okazji wejścia na polski rynek nowej konsoli, zorganizował specjalny event, rozwijając dla gości nie czerwony, a niebieski dywan (barwy PlayStation).

Na lokalizację wybrano ciekawą miejscówkę - Centralny Basen Artstyczny przy ul. Marii Konopnickiej w Warszawie. Przerobiona na lokal pływalnia naprawdę robi wrażenie. Sercem całego obiektu jest dancefloor, który usytuowany został dokładnie w tym samym miejscu, które zaraz po wojnie "tonęło w chlorowanej wodzie". Nieruchomość nieźle wyremontowana z początku (od 2005 roku) służyła za teatr (Centrum Artystyczne Montownia), by następnie ulec przekształceniu i do dziś funkcjonować pod skrótem CBA. Aktualnie organizowane są rozmaite eventy okolicznościowe, koncerty, etc.

Reklama

Wracając jednak do centrum wydarzeń, czyli "Basenu", to z jego centralnej części, czyli parkietu wystawały zgrabne stoliki, ozdobione oznaczeniami przycisków funkcyjnych, które od samego początku towarzyszą kontrolerom dołączanym do konsol PlayStation. W około rozkładały się wygodne, białe kanapy, także miejsca do swobodnego odpoczynku nie brakowało. Gdyby jednak ktoś chciał na moment odetchnąć od głośnej muzyki i efektownych laserów, to w sali obok zorganizowany został bar, i to nie byle jaki!

Każdy mógł znaleźć w nim coś dla siebie: od bogato wyposażonego barku z trunkami, przez stoisko z rewelacyjnymi hot dogami, a na automacie z watą cukrową kończąc. Popularne powiedzenie - dla każdego, coś dobrego w tym wypadku nabierało nowego znaczenia. Żeby się posilić wcale nie trzeba było jednak specjalnie udawać się do tego miejsca - ci, którzy postanowili zostać w basenie mogli liczyć na sympatyczne panie z obsługi, które z wielką gracją i niesamowitą wręcz częstotliwością, serwowały gościom poczęstunek w postaci najrozmaitszych dań i napojów.

Górna część połączona z wewnętrznymi balkonami całkowicie zagospodarowana została pod strefę gracza. W środku znalazło się kilka stanowisk z konsolami PlayStation 4, na których można było we względnym spokoju przetestować startowe gry, dostępne od piątku w sklepach. Najważniejszym miejscem była jednak scena na dole, na której w akompaniamencie elektronicznej muzyki i wyświetlanych na wielkim telebimie teledysków, co jakiś czas pojawiali się organizatorzy, żeby opowiadać o przedstawicielce VIII generacji konsol, PlayStation 4.

Oprócz nich na estradzie, ale także na tarasach oraz pośród zgromadzonej publiczności stacjonowały tancerki, które swoim wdziękiem i umiejętnościami, uprzyjemniały czas widowni. Na imprezie licznie pojawili się nie tylko pracownicy Sony i przedstawiciele rozmaitych mediów. Nie zabrakło również sław, które dopisały w postaciach m.in.: Leszka Kuzaja (mistrza w wyścigach rajdowych), Adama Małysza (chyba nie trzeba przedstawiać), czy ekipy z zespołu Afromental.

Wszyscy z nich pojawili się w "Basenie" w jednym celu - żeby wspólnie świętować premierę pierwszej od prawie siedmiu lat konsoli następnej generacji w Polsce. Na chwilę przed godziną 24:00, na scenę wjechała ogromna konsola DJ-ska w kształcie pada DualShock 4, a na ścianie wyświetlił się zegar odliczający czas do oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży PS4 w naszym kraju.

Po przekroczeniu przez wskazówkę magicznej godziny "0", rozpoczęło się efektowne show z wykorzystaniem przebranych hostess, dymu, laserów, etc. Wszyscy bili brawa, gratulowali i życzyli japońskiej firmie wielu sukcesów. Od tego momentu nad dobrym samopoczuciem gości czuwał znany m.in. z występów u Kuby Wojewódzkiego, DJ Adamus.

Impreza trwała jeszcze do późnych godzin, ale przecież nie to jest najistotniejsze. Ważne, że w końcu także i Polscy gracze będą mogli spróbować magii, jaką postanowili zaserwować nam specjaliści z Sony. Wczorajszy event z okazji polskiej premiery został zrealizowany równie dobrze, co plan produkcji i wprowadzenia na światowy rynek nowej konsoli z rodziny PlayStation. Trzeba przyznać, że Sony do perfekcji opanowało umiejętność zaskarbiania sobie sympatii graczy. Oby dobra passa trwała jak najdłużej. Gratulujemy debiutu!

AZ

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy