Warhammer: Age of Sigmar - Tempestfall - Carbon Studio uruchamia kampanię

​Carbon Studio SA rozpoczyna kampanię promocyjno-reklamową swojego największego projektu - Tempestfall - osadzonego w uniwersum Warhammer Age of Sigmar. Przygodowa gra akcji pozwoli graczom wcielić się w postać Lorda Arcanum i przez siedem godzin rozgrywki walczyć z przeciwnikami w Królestwach Śmiertelników.

Właścicielem praw do marki Warhammer jest Games Workshop. Gra autorstwa Carbon Studio przeznaczona jest na popularne platformy VR: PC VR, Oculus Quest, Oculus Quest 2. Premiera tytułu planowana jest w 2021 roku.

"Rozpoczynamy kampanię kolejnego autorskiego projektu skoncentrowanego wokół magicznej walki w wirtualnej rzeczywistości. Tym razem rozgrywka odbywa się popularnym świecie fantasy, stworzonym przez Games Workshop - Warhammer Age of Sigmar. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. Wspólnie z właścicielem marki, który jest jednocześnie globalnym wydawcą gier bitewnych i twórcą miniaturek fantasy,  przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że wreszcie możemy zaprezentować efekty prac naszych zespołów" - mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.

Reklama

W Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall gracz wcieli się w postać Lorda Arcanum, który stoczy walki z przeciwnikami w walce wręcz. W tym celu wykorzystywać będzie system oparty na gestach rąk, zaimplementowany w grze. Razem z towarzyszami wyrusza na misję do straszliwej krainy Shyish by ocalić Siły Porządku przed złowrogą intrygą.

"Gracze mogą liczyć na sporą dawkę emocji i mnóstwo niespodzianek w walce. Niezależnie od tego, czy władamy ostrzem, czy magicznym kosturem, różne ruchy wykonane za pomocą kontrolerów VR przyniosą inne, często zaskakujące efekty. Warto wspomnieć, że Tempestfall  jest pierwszym projektem w uniwersum Warhammer Age of Sigmar zaprojektowanym dla wirtualnej rzeczywistości" - mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.

Wraz z rozpoczęciem kampanii Carbon Studio udostępniło stronę dedykowaną grze oraz zaprezentowało screenshoty i trailer projektu. Ruszyła także karta Steam projektu. Gra będzie dostępna w kilku językach: angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, rosyjskim oraz uproszczonym chińskim. Tempestfall  będzie dostępny na wszystkich popularnych platformach VR: PC VR, Oculus Quest oraz Oculus Quest 2.  Premiera planowana jest w 2021 roku.

"Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w fantastycznym świecie, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród m.in. na Indie Prize w Kolonii, Casual Connect w Azji, Respawn 2017. The Wizards była także kilkakrotnie nominowana do nagrody w kilku kategoriach na Game Access w Brnie, czy White Nights w Pradze. Jest nam niezmiernie miło, że gracze pokochali stworzony przez nas świat, który z miesiąca na miesiąc zyskuje nowych odbiorców. Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność. Dotychczasowe opinie graczy oraz obecny kształt projektu już teraz pozwalają nam sądzić, że tak właśnie będzie. Jesteśmy dobrej myśli" - informuje Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy