Unsure. Powstaje nowy intrygujący wieloosobowy survival horror
GrimTech Creatives, czyli niezależne studio deweloperskie, ogłosiło swój nowy projekt. "Unsure" to asymetryczny horror, który zaoferuje rozgrywkę w trybie multiplayer. W sieci pojawił się już oficjalny zwiastun tej produkcji.
GrimTech Creatives w swoim portfolio nie posiada jak na razie żadnych gier wideo. Unsure ma być więc debiutanckim projektem niezależnych deweloperów, którzy do tej pory zajmowali się raczej produkcją animacji 3D/VFX na potrzeby telewizji i filmów. Przed studiem z siedzibą w Vancouver rodzi się spora szansa na zaistnienie w sektorze gier, a rzeczone dzieło może tylko pomóc im w odniesieniu sukcesu na tym polu.
Unsure, jak już wspomnieliśmy, będzie pierwszą grą wydawaną przez GrimTech Creatives. Autorzy przy tworzeniu tej produkcji bazować będą na możliwościach technicznych i funkcjach nowoczesnego silnika graficznego Unreal Engine 5.
Gra o enigmatycznym notabene tytule ma wpasowywać się w gatunek asymetrycznego survival horroru nasyconego mrożącą krew w żyłach atmosferą i akcją. W produkcji uświadczymy dwa przeciwstawne obozy. Gracze będą mogli wcielić się w ocalałych (od 4 do 6) lub w członków sekty.
Celem tych pierwszej będzie przebudzenie się, a następnie przeszukanie każdego pokoju, tak by znaleźć klucze pozwalające uciec z danego pomieszczenia. Po krótkim czasie ocaleńcy będą ścigani przez sekciarzy. Pewne są dwie rzeczy - po pierwsze - nie wszystkim uciekinierom uda się zbiec. Po drugie - zawsze istnieje jeden klucz... który nie pasuje do żadnego zamka.
Mechanika gry wzbogacona zostanie o przetrwanie i sabotowanie innych graczy w celu zdobycia większej liczby punktów. Grupa ocalałych będzie więc tylko sztucznie współpracować z resztą ekipy, a tak naprawdę finalnie wynagradzany zostanie spryt i umiejętność przechytrzania innych graczy.
Unsure tkwi najprawdopodobniej na wczesnym etapie produkcyjnym. Dzieło od GrimTech Creatives nie posiada jeszcze nawet swojej oficjalnej karty na platformie Steam. Według twórców ta pojawi się dopiero wtedy, gdy twórcom uda się nagrać więcej urywków z rozgrywki i oficjalniej zaprezentować świat projektowany przez niezależnych deweloperów.