The Last of Us: Trzy DLC, w tym jedno fabularne
Naughty Dog zapowiedziało dzisiaj trzy DLC do nadchodzącego wielkimi krokami The Last Of Us. Jedno z nich rozszerzy fabułę podstawki, dwa pozostałe przeznaczone będą do multiplayera.
Trybu gry, o którym póki co niewiele wiadomo. Chociaż Naughty Dog obiecuje, że konkretów na temat multiplayera w The Last of Us spodziewać możemy się jeszcze przed premierą gry, to już dzisiaj zapowiedzili trzy DLC, z których dwa dedykowane są właśnie rozgrywce sieciowej.
Wiemy, że wszystkie dorwać można będzie osobno w PSN-ie, ale także w formie season passa, który w pre-orderze kosztuje około 20 euro. Niestety nie udało nam się skontaktować z przedstawicielem polskiego oddziału Sony, by dowiedzieć się czy dane nam będzie za te dodatki zapłacić w jakiś inny sposób (np. otrzymać je w ramach bonusu do zamówień przedpremierowych).
W skład dodatkowej zawartości mają wejść zarówno mapy do multi, jak i bonusy pokroju zwiększonej prędkości craftingu, leczenia, czy przeładowywania broni. DLC do singla ma rozszerzyć historię opowiadaną w grze, ale póki co nie wiadomo jeszcze, czy o zawartość wyciętą z produkcji, czy specjalnie na tę okazję przygotowaną.