Reklama

Popularne kłamstwa twórców gier wideo

Kłamstwo nr 3: O przepięknej (niemal fotorealistycznej) grafice

Reklama

Downgrade - jedno z najbardziej nielubianych przez graczy określeń. Przeważnie używa się go, by określić obniżenie jakości grafiki w ostatecznym produkcie w porównaniu z przedpremierowymi prezentacjami (najczęściej w celu optymalizacji pod kątem sprzętów słabszych niż warte setki tysięcy stacje robocze, na których pracują twórcy). Czasem ów spadek jest stosunkowo niewielki, ale zdarza się, że jest tak duży, że gra przestaje przypominać to, z czym stykaliśmy się do tej pory, oglądając trailery i gameplaye.

Za jeden z najbardziej spektakularnych downgrade'ów uznaje się ten, do którego doszło w pierwszej odsłonie Watch Dogs od Ubisoftu. Rzeczywiście, produkcja na każdej z platform wyglądała wyraźnie gorzej niż na targach E3 w 2012 roku, na których została pokazana. Ale to oczywiście tylko jeden z wielu przykładów graficznego downgrade'u.

Przekaż 1% na pomoc dzieciom - darmowy program TUTAJ

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje