GTA i Bioshock na urządzeniach mobilnych?

​W związku z przejęciem Zyngi CEO Take-Two Interactive wypowiedział się na temat możliwości wprowadzenia marek takich jak Bioshock i GTA.

Take-Two Interactive nie miało ostatnio najlepszej passy. Minęło zaledwie kilka miesięcy od katastrofalnego wydania zremasterowanej trylogii Grand Theft Auto, więc gracze bez wątpienia będą przez jakiś czas uważniej przyglądać się ruchom tego wydawcy. Teraz wydaje się, że Take-Two chce wprowadzić kilka swoich popularnych marek na urządzenia mobilne.

Take-Two Interactive niedawno wykupiło producenta gier mobilnych Zynga za oszałamiającą kwotę 12,7 miliarda dolarów. Naturalnym więc jest, że Take-Two liczy na w miarę szybki zwrot inwestycji i bada możliwość wprowadzenia gier takich jak Grand Theft Auto, Red Dead Redemption, BioShock, Mafia, Midnight Club i innych na urządzenia mobilne.

Reklama

CEO Take-Two, Strauss Zelnick, poruszył tę kwestię podczas prezentacji dla inwestorów. Jeden ze slajdów prezentował obszary współpracy dla obu firm. Slajd podzielony był na 4 kwadraty, z których jeden był oznaczony jako "Kultowe gry na PC i konsole" i zawierał wspomniane wyżej marki. Oprócz tego dodatkowo pojawiły się: Civilization, Max Payne, L.A. Noire, Kerbal Space Program i NBA 2K.

Kwadrant poniżej prezentował ekipę programistów mobilnych Zynga. Oba kwadraty połączone były strzałką z podpisem sugerującym możliwość przeniesienia tych wszystkich tytułów na urządzenia przenośne.

Ekspansja Take-Two na urządzenia mobilne

Take-Two odniosło już pewne sukcesy, wprowadzając swoje gry na urządzenia mobilne. Na przykład użytkownicy Androida mogą już grać w Civilization 6, a gry XCOM, starsze części GTA od dawna można pobierać na smartfony. Chociaż jakość niektórych portów jest dyskusyjna, pokazują one, że Take-Two zainwestowało już spore zasoby w ekspansję na rynek gier mobilnych. Co więcej, wydaje się, że ambicje firmy nie mogą ograniczać się tylko do portów istniejących gier. Podczas prezentacji Q&A, Zelnick rozszerzył potencjał nowych tytułów mobilnych i darmowych, opartych na podstawowej własności intelektualnej Take-Two.

Jedną z ciekawszych franczyz na stole jest Midnight Club, seria zręcznościowych gier wyścigowych firmy Rockstar. Najnowszą grą serii była Midnight Club: Los Angeles. Biorąc jednak pod uwagę, że upłynęło od jej premiery aż 14 lat, można założyć, że seria będzie odświeżona, a nie tylko przeniesiona na urządzenia mobilne.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Take-Two Interactive
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama