GTA 6 - fani przewidują, że nadchodzi nowy zwiastun

Premiera Grand Theft Auto 6 zbliża się wielkimi krokami, ale Rockstar wciąż milczy na temat drugiego zwiastuna. Tymczasem fani zaczynają doszukiwać się wskazówek wszędzie, gdzie się da - a najnowszą iskrą dla spekulacji stało się otwarcie oficjalnego serwera Discord przez Rockstar Games. Twórcy nie zapowiedzieli jeszcze nic konkretnego, ale gracze są przekonani, że taki ruch nie może być przypadkowy. Twierdzą, że może to być pierwszy etap kampanii marketingowej GTA 6.

W skrócie:

  • Rockstar uruchomił oficjalny serwer Discord. Jak można się było spodziewać, wywołało to spekulacje o nowym zwiastunie GTA 6.
  • Fani wierzą, że to część wczesnej fazy kampanii marketingowej gry.
  • Według niektórych teorii, drugi trailer pojawi się na początku kwietnia.

Nowy serwer Discord Rockstara - przypadek czy przemyślany ruch?

Wczoraj Rockstar oficjalnie ogłosił otwarcie swojego publicznego serwera na Discordzie, umożliwiając tym samym graczom łączenie się w społeczności i korzystanie z kanałów LFG (Looking For Group), by szukać ekip do wspólnej gry.

Reklama

Oczywiście, jak można się było spodziewać, gracze wyczekujący GTA 6 natychmiast zinterpretowali to jako sygnał, że nadciąga ważne ogłoszenie. W komentarzach pod ogłoszeniem na mediach społecznościowych pojawiło się setki próśb o publikację drugiego zwiastuna, ale Rockstar - jak zawsze - nie odpowiedział.

Na subreddicie GTA 6 również zawrzało. Użytkownik Mrdrunkmaster zapytał: "Czy ich kampania marketingowa w końcu się zaczyna?", na co inny gracz, bozoclownputer, odpowiedział: "To niemal na pewno pierwsza faza marketingu GTA 6. Nie jest przypadkiem, że robią to właśnie teraz, w roku premiery".

Zwiastun GTA 6 w kwietniu?

Rockstar nie podał żadnych oficjalnych dat, jednak wśród graczy pojawiło się kilka teorii na temat potencjalnej premiery nowego zwiastuna. Jeden z fanów napisał: "Może zobaczymy trailer 2 w pierwszym tygodniu kwietnia, a potem potwierdzenie premiery na jesień 2025".

Inni uważają, że Rockstar może zaskoczyć graczy i ujawnić zwiastun jeszcze szybciej. To byłoby zgodne z ich strategią marketingową z pierwszym zwiastunem, który również pojawił się w momencie, gdy nikt się go nie spodziewał.

Niektórzy gracze zachowują jednak więcej sceptycyzmu. Przypominają, że Rockstar już wielokrotnie pozostawiał fanów w zawieszeniu, ignorował ich spekulacje i pozostawał przy własnym harmonogramie.

Społeczność GTA robi marketing za Rockstara

Nie da się ukryć, że fani sami napędzają hype wokół GTA 6, analizując każdy najmniejszy ruch Rockstara. W przeszłości społeczność próbowała już przewidzieć daty zapowiedzi gry, używając do tego wszystkiego - od układu gwiazd po liczbę kulek w dziurze postrzałowej na materiałach promocyjnych.

Teraz, gdy Rockstar faktycznie zrobił coś nowego, spekulacje ponownie ruszyły pełną parą. Ale czy rzeczywiście coś się szykuje? Tego, jak zawsze, dowiemy się dopiero wtedy, kiedy Rockstar uzna to za stosowne.

Czy wiesz, że...

Pierwszy zwiastun GTA 6 pobił rekord YouTubie jako najczęściej oglądany zwiastun gry w ciągu 24 godzin od publikacji. Podczas pierwszej doby obejrzano go ponad 90 milionów razy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: GTA 6 | Rockstar Games
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy