Gra wycofana ze sprzedaży z powodu zachęcania do mordowania muzułmanów?

Six Days in Fallujah
Six Days in Fallujahmateriały prasowe

Six Days In Fallujah wraca do produkcji

Część zainteresowanych argumentowała, że być może ten brutalny epizod - była to największa bitwa amerykańskich wojsk od czasu walk w Huế w 1968 roku - należy zostawić w spokoju, przynajmniej na razie. Po sporej fali krytyki wydawca ostatecznie zgodził się z takim podejściem i zarzucił pomysł.
Część zainteresowanych argumentowała, że być może ten brutalny epizod - była to największa bitwa amerykańskich wojsk od czasu walk w Huế w 1968 roku - należy zostawić w spokoju, przynajmniej na razie. Po sporej fali krytyki wydawca ostatecznie zgodził się z takim podejściem i zarzucił pomysł.materiały prasowe
Minęła jednak dekada i ogłoszono jednak, że Six Days In Fallujah ponownie powstaje. Za prace odpowiada nowe studio Victuria, a także Highwire Games, gdzie znaleźć można wielu weteranów z Bungie. Mamy otrzymać "najbardziej realistyczny symulator wojskowości".
Minęła jednak dekada i ogłoszono jednak, że Six Days In Fallujah ponownie powstaje. Za prace odpowiada nowe studio Victuria, a także Highwire Games, gdzie znaleźć można wielu weteranów z Bungie. Mamy otrzymać "najbardziej realistyczny symulator wojskowości".materiały prasowe
Opis
Opismateriały prasowe
Komentarze na temat doboru tematu wydają się być teraz nieco bardzie przytłumiony. Być może faktycznie od prawdziwej bitwy minęło już odpowiednio dużo czasu, a branża gier wideo przez dekadę wyraźnie dojrzała, by móc radzić sobie z nieco bardziej skomplikowanymi tematami.
Komentarze na temat doboru tematu wydają się być teraz nieco bardzie przytłumiony. Być może faktycznie od prawdziwej bitwy minęło już odpowiednio dużo czasu, a branża gier wideo przez dekadę wyraźnie dojrzała, by móc radzić sobie z nieco bardziej skomplikowanymi tematami.materiały prasowe
A jednak. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez serwis Polygon, Peter Tamte z firmy wydawniczej Victura zapewnia bowiem, że celem deweloperów w Six Days In Fallujah "nie jest próba wygłoszenia komentarza politycznego na temat tego, czy wojna jest dobrym czy złym pomysłem".
A jednak. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez serwis Polygon, Peter Tamte z firmy wydawniczej Victura zapewnia bowiem, że celem deweloperów w Six Days In Fallujah "nie jest próba wygłoszenia komentarza politycznego na temat tego, czy wojna jest dobrym czy złym pomysłem".materiały prasowe
A jednak. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez serwis Polygon, Peter Tamte z firmy wydawniczej Victura zapewnia bowiem, że celem deweloperów w Six Days In Fallujah "nie jest próba wygłoszenia komentarza politycznego na temat tego, czy wojna jest dobrym czy złym pomysłem".
A jednak. W niedawnym wywiadzie przeprowadzonym przez serwis Polygon, Peter Tamte z firmy wydawniczej Victura zapewnia bowiem, że celem deweloperów w Six Days In Fallujah "nie jest próba wygłoszenia komentarza politycznego na temat tego, czy wojna jest dobrym czy złym pomysłem".materiały prasowe
"Jeśli gra opowiada o poważnej sprawie, to staje się polityczna. Jeśli to problem, można zrobić inną grę. W przeciwnym razie obowiązkiem jest, by zająć się tym tematem w jak najbardziej szczery i kompletny sposób" - Neil Druckmann, producent The Last of Us.
"Jeśli gra opowiada o poważnej sprawie, to staje się polityczna. Jeśli to problem, można zrobić inną grę. W przeciwnym razie obowiązkiem jest, by zająć się tym tematem w jak najbardziej szczery i kompletny sposób" - Neil Druckmann, producent The Last of Us.materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?