Cyberpunk 2077 – pierwsze wrażenia z wersji demonstracyjnej gry

Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077materiały prasowe

Fabuła i świat głównymi bohaterami gry

Cyberpunk 2077: Z wizytą w CD Projekt RED

Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!
Cyberpunk 2077: Testowaliśmy grę!INTERIA.PL
Cybepunk 2077
Cybepunk 2077materiały prasowe

Przyjemny model strzelania i bogaty system rozwoju postaci

Cyberpunk 2077 z ray tracingiem oraz wsparciem funkcji NVIDIA DLSS 2.0

 Okluzja otoczenia oparta na śledzeniu promieni – Okluzja otoczenia to technika cieniowania i renderowania używana do obliczania stopnia ekspozycji każdego punktu sceny na otaczające oświetlenie. Skutkuje to renderowaniem nowych cieni otaczających obiekty i naturalnie zaciemniających powierzchnie, obiekty i inne elementy gry. W Cyberpunk 2077 okluzja otoczenia oparta na ray tracingu może zostać wykorzystana z lokalnym oświetleniem w celu aproksymacji lokalnych efektów cieniowania tam, gdzie cieni brakuje.
Okluzja otoczenia oparta na śledzeniu promieni – Okluzja otoczenia to technika cieniowania i renderowania używana do obliczania stopnia ekspozycji każdego punktu sceny na otaczające oświetlenie. Skutkuje to renderowaniem nowych cieni otaczających obiekty i naturalnie zaciemniających powierzchnie, obiekty i inne elementy gry. W Cyberpunk 2077 okluzja otoczenia oparta na ray tracingu może zostać wykorzystana z lokalnym oświetleniem w celu aproksymacji lokalnych efektów cieniowania tam, gdzie cieni brakuje.materiały prasowe
Oświetlenie rozproszone oparte na śledzeniu promieni – Technika ta przechwytuje blask naturalnych źródeł światła, a także emisyjne oświetlenie z różnych powierzchni, co jest trudne do osiągnięcia przy użyciu tradycyjnych technik renderingu. Po włączeniu tej funkcji tablice reklamowe i inne podświetlone powierzchnie oraz obiekty rozjaśnią otoczenie naturalnym kolorowym oświetleniem, a słońce i księżyc będą realistycznie oświetlać Night City.
Oświetlenie rozproszone oparte na śledzeniu promieni – Technika ta przechwytuje blask naturalnych źródeł światła, a także emisyjne oświetlenie z różnych powierzchni, co jest trudne do osiągnięcia przy użyciu tradycyjnych technik renderingu. Po włączeniu tej funkcji tablice reklamowe i inne podświetlone powierzchnie oraz obiekty rozjaśnią otoczenie naturalnym kolorowym oświetleniem, a słońce i księżyc będą realistycznie oświetlać Night City.materiały prasowe
Odbicia oparte na śledzeniu promieni – Cyberpunk 2077 charakteryzują odbicia oparte na ray tracingu zastosowane na wszystkich powierzchniach, które mogą obejmować obszar nawet kilku kilometrów, udostępniając realistyczne odbicia w szerokim polu widzenia i na dużych odległościach. Obecne są zarówno na nieprzezroczystych, jak i przezroczystych obiektach, symulując sposób w jaki światło odbija się od błyszczących i metalowych powierzchni. Dotyczy to zarówno gładkich materiałów jak szyby, jak i szorstkich powierzchni, takich jak szczotkowany metal. W przeciwieństwie do technik odzwierciedlających tylko to, co znajduje się na ekranie, oparte na ray tracingu odbicia obejmują całą scenę wokół postaci i mogą dokładnie odwzorować obiekty znajdujące się poza zasięgiem widzenia kamery lub odwrócone do niej tyłem.
Odbicia oparte na śledzeniu promieni – Cyberpunk 2077 charakteryzują odbicia oparte na ray tracingu zastosowane na wszystkich powierzchniach, które mogą obejmować obszar nawet kilku kilometrów, udostępniając realistyczne odbicia w szerokim polu widzenia i na dużych odległościach. Obecne są zarówno na nieprzezroczystych, jak i przezroczystych obiektach, symulując sposób w jaki światło odbija się od błyszczących i metalowych powierzchni. Dotyczy to zarówno gładkich materiałów jak szyby, jak i szorstkich powierzchni, takich jak szczotkowany metal. W przeciwieństwie do technik odzwierciedlających tylko to, co znajduje się na ekranie, oparte na ray tracingu odbicia obejmują całą scenę wokół postaci i mogą dokładnie odwzorować obiekty znajdujące się poza zasięgiem widzenia kamery lub odwrócone do niej tyłem.materiały prasowe
Cienie oparte na śledzeniu promieni – W Cyberpunk 2077 do rozgrywki dodano kierunkowe cienie pochodzące od światła słonecznego i księżycowego, wyliczane w oparciu o natężenie światła i jego rozproszenie przez chmury oraz inne czynniki.
Cienie oparte na śledzeniu promieni – W Cyberpunk 2077 do rozgrywki dodano kierunkowe cienie pochodzące od światła słonecznego i księżycowego, wyliczane w oparciu o natężenie światła i jego rozproszenie przez chmury oraz inne czynniki.materiały prasowe
Zarówno ray tracing jak i technika NVIDIA DLSS 2.0 mają być dostępne w grze Cyberpunk 2077 od dnia premiery zaplanowanej na 19 listopada 2020 roku.
Zarówno ray tracing jak i technika NVIDIA DLSS 2.0 mają być dostępne w grze Cyberpunk 2077 od dnia premiery zaplanowanej na 19 listopada 2020 roku.materiały prasowe
"Cyberpunk 2077 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier wszech czasów", powiedział Jason Paul, wiceprezes ds. marketingu platformy GeForce w firmie NVIDIA. "Połączenie niesamowitej fabuły i niezwykłego kunsztu studia CD PROJEKT RED z ray tracingiem obsługiwanym przez karty graficzne RTX oraz techniką NVIDIA DLSS 2.0 sprawia, że Cyberpunk 2077 jest obowiązkową grą roku 2020 dla wszystkich graczy".
"Cyberpunk 2077 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier wszech czasów", powiedział Jason Paul, wiceprezes ds. marketingu platformy GeForce w firmie NVIDIA. "Połączenie niesamowitej fabuły i niezwykłego kunsztu studia CD PROJEKT RED z ray tracingiem obsługiwanym przez karty graficzne RTX oraz techniką NVIDIA DLSS 2.0 sprawia, że Cyberpunk 2077 jest obowiązkową grą roku 2020 dla wszystkich graczy".materiały prasowe

Braindance przykładem różnorodności rozgrywki

Ukryta wiadomość na Xbox One X w wersji Cyberpunk 2077

Jak wyjaśnia bowiem jeden z nabywców z serwisu społecznościowego Reddit, na obudowie znaleźć można ikonę z napisami "Uniform", "Victor", "Mike" oraz "Echo", co razem układa się w UV ME.
Jak wyjaśnia bowiem jeden z nabywców z serwisu społecznościowego Reddit, na obudowie znaleźć można ikonę z napisami "Uniform", "Victor", "Mike" oraz "Echo", co razem układa się w UV ME. materiały prasowe
W wolnym tłumaczeniu napis można przetłumaczyć więc na "prześwietl mnie ultrafioletem".
W wolnym tłumaczeniu napis można przetłumaczyć więc na "prześwietl mnie ultrafioletem".materiały prasowe
Całość otrzymała - poza ukrytą wiadomością - także nietypowe malowanie panelu obudowy oraz interesujący model pada w srebrno-czarnym kolorze. Do tego oczywiście kopia Cyberpunk 2077, gdy już polska produkcja zadebiutuje na rynku. Trzymamy kciuku, że uda się dotrzymać terminu 17 września.
Całość otrzymała - poza ukrytą wiadomością - także nietypowe malowanie panelu obudowy oraz interesujący model pada w srebrno-czarnym kolorze. Do tego oczywiście kopia Cyberpunk 2077, gdy już polska produkcja zadebiutuje na rynku. Trzymamy kciuku, że uda się dotrzymać terminu 17 września.materiały prasowe
Komunikat brzmi "wiele języków, jedna wiadomość", co wydaje się być całkiem pozytywnym przekazem.
Komunikat brzmi "wiele języków, jedna wiadomość", co wydaje się być całkiem pozytywnym przekazem. materiały prasowe
Dokładnie rzecz ujmując, jest ich piętnaście - wszystkie wersje, w jakich ukaże się Cyberpunk 2077.
Dokładnie rzecz ujmując, jest ich piętnaście - wszystkie wersje, w jakich ukaże się Cyberpunk 2077.materiały prasowe
Również sposób jego ukrycia jest bardzo pomysłowy i wymaga "zaawansowanych technologii" światła ultrafioletowego. Jest więc bardzo futurystycznie i cyberpunkowo!
Również sposób jego ukrycia jest bardzo pomysłowy i wymaga "zaawansowanych technologii" światła ultrafioletowego. Jest więc bardzo futurystycznie i cyberpunkowo!materiały prasowe
Jak kazali, tak użytkownik "Eversmans037" zrobił. Po wybraniu się do ciemnego pomieszczenia naświetlił obudowę ultrafioletem, a jego oczom ukazał się cały szereg napisów w różnych językach.
Jak kazali, tak użytkownik "Eversmans037" zrobił. Po wybraniu się do ciemnego pomieszczenia naświetlił obudowę ultrafioletem, a jego oczom ukazał się cały szereg napisów w różnych językach. materiały prasowe
Zamiłowanie CD Projektu do ukrytych wiadomości także jest dobrze znane i poparte licznymi dowodami.
Zamiłowanie CD Projektu do ukrytych wiadomości także jest dobrze znane i poparte licznymi dowodami. materiały prasowe
Niemal każdy kolejny trailer produkcji polskiego studia zawiera obraz z przekazem i wiadomościami dla graczy, którzy poświęcą nieco czasu na zatrzymanie klatki i lekturę.
Niemal każdy kolejny trailer produkcji polskiego studia zawiera obraz z przekazem i wiadomościami dla graczy, którzy poświęcą nieco czasu na zatrzymanie klatki i lekturę.materiały prasowe
Xbox One X w specjalnej obudowie zapowiedziano w kwietniu tego roku. CD Projekt RED i Microsoft nie od dzisiaj łączą dobre relacje. Nie bez przyczyny przecież polskie studio prezentowało swoją nową grę podczas konferencji giganta z Redmond na kilku targach E3, włącznie z tymi w ubiegłym roku.
Xbox One X w specjalnej obudowie zapowiedziano w kwietniu tego roku. CD Projekt RED i Microsoft nie od dzisiaj łączą dobre relacje. Nie bez przyczyny przecież polskie studio prezentowało swoją nową grę podczas konferencji giganta z Redmond na kilku targach E3, włącznie z tymi w ubiegłym roku.materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?