Housing w World of Warcraft: Midnight - pierwsze wrażenia z nowego systemu

World of Warcraft: Midnight
World of Warcraft: Midnightmateriały prasowe

W skrócie

  • Blizzard wprowadza system housingu w World of Warcraft, umożliwiając graczom zakup, personalizację oraz rozbudowę własnych domów w oddzielnych dzielnicach.
  • Nowy system pozwala na szeroką personalizację wnętrz oraz stopniowe powiększanie domu, z opcją dodawania aż dziewięciu różnych pomieszczeń.
  • Potencjał housingu jest bardzo duży, lecz gracze mają obawy, czy Blizzard w pełni wykorzysta możliwości nowego systemu.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Czym jest housing?

  • Elder Scrolls Online - umożliwia graczom posiadanie różnych domów, craftowanie mnóstwa przedmiotów z myślą o modyfikacji swoich posiadłości i dekoracji
  • Final Fantasy XIV - prawdopodobnie najbardziej znany system housingu, przede wszystkim z uwagi na społecznościowy aspekt gry oraz jego świetne wykonanie
  • Black Desert Online - podobnie jak w ESO, posiadać można mnóstwo domów w różnych miastach, a system dekoracji powiązany jest z wzmocnieniami dla postaci
  • New World - bardziej tradycyjny system housingu, możliwość kupienia posiadłości i dekoracji za pomocą zdobywanych w grze przedmiotów

Jak działa housing w World of Warcraft?

  • Publiczne dzielnice - są tworzone w miarę potrzeb przez serwery gry i każdy może kupić w nich dom. Gdy się zapełnią, tworzone są nowe instancje, więc gracze szukający domu nie powinni widzieć komunikatu o zapełnieniu wszystkich dzielnic. Publiczne dzielnice są również zarządzane przez grę, w tym nadawanie im nazw (za pomocą półproceduralnie generowanych nazw), organizowanie przedsięwzięć i utrzymywanie dzielnicy w dobrym stanie.
  • Prywatne dzielnice - są tworzone i należą do graczy, albo do gildii jako dzielnice gildii, albo do dowolnych grup graczy jako dzielnice czarterowe.

Czy Blizzard dowiezie?

Poczuj klimat Intel Extreme Masters Katowice 2025INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?