Battlefield 6 to wg. samych producentów najambitniejszy projekt, jaki kiedykolwiek powstaje pod banderą tej franczyzy. Liczne rozpalające wyobraźnię zapowiedzi czy finalnie sierpniowe testy gry zwiastowały spory sukces. W końcu uczestniczyła w nich rekordowa liczba graczy, co było jasnym zwiastunem, że strzelanka może przyciągnąć w momencie premiery tłumy.
Tak też się stało. Od 10 października Battlefield 6 rozgrzewa fanów, a w pierwszy weekend w tytule tym zatapiało się w szczycie prawie 750 tys. grających. Choć fani skrytykowali kampanię jednoosobową i pomniejsze błędy oraz usterki w trybie sieciowym, możemy mówić o naprawdę ogromnym sukcesie Battlefield Studios.
Strzelanka najmocniej oblegana jest na platformie Steam: tutaj sprzedaż udziałowa wyniosła 56,7% z liczbą ok. 3,5 mln egzemplarzy. Na kolejnym miejscu znalazła się platforma PlayStation 5 (23,7% całej sprzedaży), a na końcu Xbox Series X/S z rezultatem 19,6% udziałów i przeszło 1,2 mln sprzedanych kopii.
Zwieńczeniem raportu jest wzmianka o liczbie aktywnych graczy każdego dnia. Battlefield 6 angażuje przeszło 3 mln fanów, którzy logują się i wkraczają na pole bitwy każdego dnia. Tak jak w poprzedniej kategorii, tutaj na szczycie również znajdują się użytkownicy Steama.










