Uruchomienie PST dla sezonu 11 wprowadzi do gry na stałe zmiany dotyczące podstawowych systemów, takich jak system przedmiotów, walka z potworami i progresja bohatera. Wszystko to przygotowuje podwaliny pod wiele ważnych aktualizacji, które pozwolą na dalszą ewolucję Diablo IV. Elementami niepowtarzalnymi dla sezonu 11 będzie dodanie nowego nasycenia boską mocą poprzez Uświęcenie oraz powrót wszystkich kultowych Pomniejszych Złych, którzy spróbują zawładnąć Sanktuarium, a przewodzić im będzie Azmodan we własnej, demonicznej osobie.
Najważniejsze aspekty i funkcje gry dostępne na PST to:
Inwazja Pomniejszych Złych na Sanktuarium
Azmodan debiutuje w Diablo IV jako najnowszy boss świata, a wraz z nim powracają Duriel, Belial i Andariel, którzy dysponować będą niepowtarzalnymi mechanikami w różnych trybach gry:
- Azmodan to nowy boss świata - można go przyzwać, korzystając z latarni;
- Duriel wypacza Piekielny Przypływ pasożytniczymi czerwiami i nową mechaniką przywołania;
- Belial snuje swe mistyfikacje w Dołach, wypełniając je iluzjami, Oczyma Beliala oraz podmienionymi bossami;
- Andariel nawiedza Podmiasto Kurast, wysyłając tam wysysające czas cienie oraz poprzez afiksy podziemi.
Uświęcenie - czyli nasycenie mocą boską
Uświęcenie to dla graczy szansa, by zawładnąć niebiańską potęgą aniołów i nasycić nią swoje przedmioty, dodając do nich nowe moce legendarne, dodatkowe afiksy i nie tylko.
Zmiany systemu przedmiotów - hartowanie i doskonalenie
Gracze mają teraz większą kontrolę nad ulepszaniem przedmiotów. Hartowanie umożliwia wybór określonych afiksów za pomocą schematów, zaś doskonalenie poprawia jakość przedmiotów.
Ewolucja walki z potworami
Projekt wrogów zmodyfikowano z myślą o większej inteligencji i bardziej taktycznych zachowaniach. Potwory mają teraz bardziej przejrzyste role, ulepszoną różnorodność afiksów i dynamiczniejsze reakcje w walce.
Wieża i tablice wyników (BETA) - wyzwanie z podziemiami na czas
Będzie to wersja beta funkcji, które zostaną zaktualizowane w przyszłych sezonach. Wieża to nowe, wielopiętrowe podziemia stworzone z myślą o implementacji zmian w ramach odnowionego systemu walki z potworami. Gracze mają 10 minut na ukończenie pięter generowanych losowo, pokonanie bossa końcowego i zdobycie miejsca w rankingu.









