Twórcy Japanese Drift Master prężnie pracują nad poprawkami
Nie minął miesiąc od premiery Japanese Drift Master, a twórcy ze studia Gaming Factory bardzo prężnie pracują nad poprawkami błędów, które były widoczne tuż po debiucie na rynku. Zaledwie kilka dni temu wprowadzono na serwery aktualizację, która poprawiała wiele błędów. Dotyczyły one zarówno misji fabularnych, jak i błędnych komunikatów po źle wykonanej misji. Jednym z głównych zarzutów po premierze była słaba optymalizacja gry i za to wielu użytkowników przyznawało negatywne recenzje w sieci.
Wydajność była kiepska nawet na lepszych jednostkach komputerowych, co jest niedopuszczalne w dużych produkcjach. Dlatego zdecydowano się szybko poprawić optymalizację gry oraz naniesiono drobne poprawki wydajności podczas poruszania się w otwartym świecie (poza misją). Ponadto zmieniono wiele elementów w samochodach, audio oraz zaktualizowano kilka elementów systemowych. Wówczas wspomniano, że kolejnymi priorytetami są FSR oraz zapis w chmurze. Okazuje się, że ta druga kwestia zostanie wprowadzona bardzo szybko.
Zapis w chmurze już wkrótce w JDM!
Automatyczny zapis w chmurze to bardzo przydatna funkcja w grach posiadających tryb kampanii offline. Pozwala on na zapisanie rozgrywki w dowolnym momencie rozgrywania fabuły, przez co nie musimy się obawiać o to, że nie zapiszemy manualnie gry i plik z savem ulegnie jakiemuś uszkodzeniu. Na profilu gry w mediach społecznościowych we wtorek pojawiła się, że 12 czerwca gra zostanie zaktualizowana i wprowadzony zostanie zapis w chmurze (Cloud Saves). Jednocześnie twórcy przypominają, że Steam Cloud Saves będzie przechowywał tylko jeden plik.
Oznacza to, że jeśli korzystamy z tego samego konta na platformie Steam z kilku komputerów lub na komputerze i Steam Decku, zapis z urządzenia uruchomionego jako pierwsze nadpisze dane na każdym urządzeniu uruchomionym później. Dlatego jeśli gracz wolałby przechowywać różne pliki zapisu na oddzielnych urządzeniach, zalecane jest wyłączenie synchronizacji Steam Cloud w kliencie Steam przed uruchomieniem gry. Funkcja zostanie udostępniona graczom już wkrótce, bo w czwartek 12 czerwca.