Ubisoft ujawnia Teammates, pierwsze grywalne doświadczenie z generatywną AI

Dwie humanoidalne postacie robotów o imionach Pablo i Sofia, stojące przodem i tyłem, z futurystycznymi detalami, z elementami żółtego światła na ciemnym tle z geometrycznymi kształtami.
Ubisoft przyspiesza swoje prace badawczo-rozwojowe (R&D) nad generatywną AImateriały prasowe

Bardziej responsywne postacie, nowa adaptacyjna rozgrywka

Chodzi tak naprawdę o eksperymentowanie z zupełnie nowymi sposobami tworzenia interaktywnych historii. Naszą rolą jest nadanie AI znaczenia, opowiedzenie jej historii, tak aby logika nie zastąpiła duszy. Zaprojektowaliśmy Teammates w taki sposób, by pozostawić przestrzeń dla kreatywności gracza, znajdując równowagę między emocjami a nieprzewidywalnością.
powiedziała Virginie Mosser, Dyrektor Narracji w projekcie Ubisoftu

Poznaj Jaspara - osobistego towarzysza AI i przewodnika

Platforma wspierająca wizję Ubisoftu dotyczącą AI skierowanej do graczy

Gry przyszłości będą słuchać, rozumieć i reagować na graczy znacznie bardziej niż dziś, a nasze badania dają wgląd w to, co adaptacyjna, generatywna rozgrywka może wnieść ponad sprawdzone systemy gier. To pierwszy raz, kiedy dzielimy się eksperymentem na tak wczesnym etapie z graczami, ale naszym celem jest stworzenie solidnej warstwy technologicznej, aby nasi twórcy mogli zacząć wyobrażać sobie wartość, jaką może to wnieść do ich projektów i dla graczy.
powiedział Xavier Manzanares, Dyrektor ds. Gameplay GenAI w Ubisoft
Robimy ekscytujące postępy w tworzeniu narzędzi przyszłości dla naszych zespołów. Ta praca odzwierciedla kierunek, w którym chcemy podążać w nadchodzących latach. Kreatywność pozostaje głęboko ludzka. AI dostarcza narzędzi, które pomagają realizować kreatywne wizje w nowy sposób, może być potężnym wsparciem w tworzeniu jeszcze bardziej znaczących i immersyjnych doświadczeń dla graczy.
powiedział Yves Guillemot, współzałożyciel i CEO Ubisoftu
Marvel's Spider-Man 2 - ray tracing w akcji na konsoli PS5 ProINTERIA.PL
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?