Chcemy zapewnić graczom niespotykane u konkurencji doświadczenie przebywania w fantastycznym świecie i poczucie przeżywania prawdziwych oraz zaskakujących przygód, tak związanych z gatunkiem RPG, a niezbyt obecnych na rynku mobilnym.
Toria znacznie różni się od RPG-ów obecnych na rynku. Wyróżniają ją w szczególności:
- Turowa walka, wzorowana na najlepszych pecetowych i konsolowych RPG-ach. Łatwa do nauczenia, ale głęboka i dająca wiele możliwości.
- Proceduralnie generowana mapa każdej przygody, dzięki czemu każda wyprawa, nawet do tego samego obszaru, zawsze będzie unikatowa.
- Przygoda to nie tylko walka, ale również polowanie czy zbieranie zasobów, które każdy obszar ma do zaoferowania. Gracz może także spotkać nieznajomych i pokonać przeszkody. Te i wiele innych interakcji czekają podczas wypraw, czyniąc każdą z nich unikatową.
- Wielość bohaterów i ekwipunku zapewnia nieograniczone możliwości dostosowania swojej drużyny do czekających na gracza wyzwań.
- Główna linia fabularna z wieloma seriami questów i znaczących wyborów moralnych po drodze. Jeszcze większa ilość serii questów pobocznych pozwalających graczom poznać historię Torii, jej poszczególnych regionów, czy obszarów.
- Rozbudowany crafting, różne tryby PvP, system gildii i wspólnego grania, grupowe PvE - to są nowości na rynku mobilnym, które czekają gracza w Torii.

Pierwsze spojrzenie na Torię
Niedawno zespół Pocket Play Studio wypuścił pierwszy oficjalny zwiastun gry, gdzie można zobaczyć poszczególne elementy rozgrywki:

Toria w wielu wersjach językowych
W dniu premiery Toria będzie przetłumaczona na osiem języków - angielski, polski, hiszpański, portugalski, francuski, włoski, niemiecki i… międzysłowiański!
Toria jako jedna z pierwszych gier będzie posiadać też tłumaczenie na język międzysłowiański, który został stworzony całkiem niedawno. Z zasady powinien być zrozumiały dla większości osób posługujących się na co dzień jednym z języków słowiańskich.

Początek historii
Niedawno na mediach społecznościowych gry ukazał się krótki cinematic wprowadzający graczy w świat Torii. Wideo w kilku wersjach językowych dostępne poniżej:
Projekt zza kulis
W międzyczasie zespół developerski przygotował serię dziesięciu artykułów, w których członkowie teamu opowiadają o przygotowaniu gry zza kulis - ze strony graficznej, programistycznej, audio, a także mediów społecznościowych. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak działają proceduralnie generowane areny, dlaczego developerzy aż tak bardzo skupiają się na detalach, jak działają paralaksy i proceduralnie generowane areny czy w jakich programach najlepiej tworzyć postacie 3D - znajdziecie tam wszystko to, i o wiele więcej.
Proceduralnie generowane areny, scenerie i mapy przygody
W trakcie przygody na gracza będzie czekać wiele różnorodnych wydarzeń i aktywności - od walki z przeciwnikami przez zbieranie zasobów, polowanie, odpoczynek, oraz wiele niespodzianek czy nieoczekiwanych spotkań z nieznajomymi. Dzięki proceduralnie generowanej mapie przygody, każda z tych wypraw będzie wyjątkowa i niepowtarzalna. Proceduralnie generowane są też areny, na których odbywa się walka i scenerie, na których polujemy czy zbieramy zasoby. W Torii nie wybierzemy się na dwie identyczne przygody i nigdy nie będziemy walczyć czy polować dwa razy w tym samym miejscu.

Toria jest obecnie w fazie produkcji, a jej premiera planowana jest na końcówkę 2025 roku. Gra będzie dostępna zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i iOS.









