REMATCH trafi na rynek już 19 czerwca, wnosząc nowe spojrzenie na piłkę nożną w formacie elektronicznej rozrywki. To produkcja, który dosyć mocno wyróżnia się względem innych piłkarskich gier wideo. Przejmujemy stery nad jednym zawodnikiem na boisku i przystępujemy do rywalizacji w dynamicznych meczach 5 vs 5 w wariancie sieciowym.
REMATCH stawia na intensywną akcję i oferuje dosyć mocno okrojone zasady. Nie napotkamy tutaj fauli, przerw, spalonych. Wszystko dzieje się na bieżąco i nieustannie. Ostateczny sukces w grze determinowany jest w dużej mierze umiejętnością współpracy całego zespołu, choć dzięki możliwości wykonywania różnych sztuczek, niekiedy można zdać się na indywidualności.
Warto wspomnieć, iż REMATCH ma za sobą bardzo udane zamknięte testy. Kilka tygodni temu w ramach rzeczonych testów w grze bawiło się w szczycie ponad 130 tys. graczy na platformie Steam. Twórcy ze Sloclap poinformowali nieco później, że łącznie w piłkarskiej produkcji zatopiło się przeszło 1,3 mln użytkowników.
Wszystko wskazuje, że rusza właśnie szerzej zakrojona kampania promocyjna gry. Ogłoszono nowego ambasadora REMATCH, którym został słynny piłkarz Ronaldinho. Brazylijczyk wziął udział w promowaniu nadchodzącego tytułu, odwiedził francuskie studio Sloclap i miał okazję zapoznać się z tajnikami projektowania gry od podszewki: począwszy od animacji, grafiki przez wdrażanie poszczególnych pomysłów i programowanie.
Legenda FC Barcelony i A.C. Milanu miał też szansę chwycenia kontrolera w dłoń i przystąpienia do testowych meczów w omawianej grze. Ronaldinho z uśmiechem wyznał, że nie przeszkadzają mu komiksowe, futurystyczne elementy rozgrywki. Z całą pewnością angaż takiej osobistości może wymiernie wpłynąć na popularność REMATCH… a premiera gry, już za 3 tygodnie.