Studio Sloclap zasłynęło przede wszystkim ze słynnej fabularnej bijatyki Sifu utrzymanej w tematyce kung-fu. Producent z Paryża postanowił uderzyć w całkowicie inne tony, opracowując w pełni sportową grę wideo o tytule REMATCH. Dzieło doczekało się kilku zamkniętych testów, które przyciągnęły prawdziwe tłumy na różnych platformach.
Oficjalny debiut gry przypadł na 20 czerwca. Zręcznościowa gra trafiła na pecety oraz konsole nowej generacji od PlayStation i Xboxa. Wystarczyła zaledwie doba, by REMATCHskusił do rozgrywki ponad milion unikalnych graczy. To doskonały wynik zważając na fakt, że tytuł nie jest dostępny za darmo w odróżnieniu od przeprowadzonych w ostatnich tygodniach testów.
Pomimo kilku sporych problemów, REMATCH okazało się rynkowym hitem. Fani wciąż czekają na pełnoprawny cross-play między platformami, poprawę działania serwerów i wdrożenie większej liczby ciekawych trybów do rozgrywki. Mimo bolączek najnowszy projekt od Sloclap odniósł naprawdę gargantuiczny sukces.
Za pośrednictwem mediów producenci gry podzielili się najnowszymi statystykami obrazującymi popularność tego dzieła. Tylko w cztery dni REMATCH był w stanie przyciągnąć 3 miliony unikalnych graczy. Przez ten okres:
- Rozegrano 11,8 mln meczów
- Strzelono 55,6 mln goli
- Zanotowano 33,5 mln asyst
- Zaliczono 69,1 mln skutecznych parad w obronie
Przyszłość gry klaruje się w jasnych barwach. Twórcy gry obiecują implementację wyczekiwanego cross-playu i wielu zmian oraz nowości, które urozmaicić mają cały gameplay.