T-shirty inspirowane kartami
Nowa kolekcja zaoferuje łącznie 17 wzorów - dziewięć dla dorosłych (pięć t-shirtów i cztery bluzy) oraz osiem dla dzieci (cztery t-shirty i cztery bluzy). Każdy z projektów bazować będzie na ilustracjach znanych z kart Pokemon TCG oraz wirtualnych odpowiedników z aplikacji mobilnej Pokemon TCG Pocket. Nowe projekty Uniqlo dostępne będą w szerokiej gamie rozmiarów: od XS do XXXXL dla dorosłych, oraz od 3/4 lat (rozmiar 100) do 13 lat (rozmiar 160) dla dzieci.
Bohaterowie kolekcji
Pod względem stylu Uniqlo postawiło na różnorodność. W kolekcji dla dorosłych znalazły się wizerunki takich stworków jak Gengar, Pikachu, Mewtwo, Snorlax, Slowpoke, Unown, Magikarp, Omanyte i Gardevoir. Większość z nich pojawia się z nadrukiem na klatce piersiowej, ale są też wersje, w których główne grafiki pojawiają się na plecach, jak np. w przypadku bluzy z Gengarem i Mewtwo oraz t-shircie z Gardevorem.
Niektóre projekty - z wizerunkami Pikachu i Mewtwo - powtarzają się w kolekcji dziecięcej, ale nie wszystkie - są także ekskluzywne modele z Charizardem, Eevee, Laprasem, Mew, Mimikyu oraz Lucario.
Tylko w Japonii?
Uniqlo znane jest z rozsądnych przedziałów cenowych i w przypadku nadchodzącej kolekcji z Pokemonami także zachowało przyjazny portfelowi poziom cen. T-shirty dla dorosłych wycenione zostały na 1 500 jenów (ok. 40 zł), bluzy - 2 990 jenów (ok. 80 zł). Wersje dziecięce kosztują odpowiednio 990 jenów (ok. 30 zł) i 1 990 jenów (ok 50 zł). W Japonii kolekcja zadebiutuje w sierpniu 2025 roku. Globalna premiera niestety, nie została jeszcze potwierdzona, ale biorąc pod uwagę wcześniejsze kolekcje Uniqlo bardzo możliwe, że międzynarodowa opcja dystrybucji pojawi się z lekkim opóźnieniem.
Czy już wszystkie masz?
To już druga kolekcja, która jest efektem współpracy marek Uniqlo i Pokemon zaplanowana na 2025 rok - wcześniej zapowiedziano linię "Pokemon Sketch". Klienci Uniqlo chyba już zdążyli przyzwyczaić się do regularnych kolaboracji ulubionej marki odzieżowej z produktami japońskiej popkultury. W przeszłości w ofercie pojawiały się ubrania nawiązujące do takich kultowych tytuł, jak np.: Final Fantasy, Street Fighter, "One Piece", "Transformers", "Gundam" czy "Attack on Titan". Czy nadchodząca, nowa linia będzie cieszyć się popularnością? Przekonamy się już niedługo, ale chyba nikt nie będzie zdziwiony, jeśli dostępność rozmiarówki zostanie mocno ograniczona (przez kupujących) już w momencie premiery.