Pierwsze, już przedstawione grafiki, stworzone w oparciu o nową umowę to m.in. Sonic biegnący nad sloganem "Going for Gold", Sonic surfujący na desce na falach przedstawionych w postaci wielokolorowych śladów oraz Sonic i inne postaci z jego gier - w tym Shadow i Knuckles - biegnący po kolorowych torach bieżni w kierunku sloganu Olympic Dream. Oczywiście w każdym przypadku kolorystyka nawiązuje do kolorów pięciu kół olimpijskich, czyli oficjalnego logotypu igrzysk.

Trzeba przyznać, że jest to całkiem udane połączenie - barwy igrzysk dobrze się wpisują w kolorową stylistykę Sonica i jego z jego udziałem. Zobaczymy jedynie jak wpłynie to na odbiór igrzysk wśród najmłodszych fanów, którzy - jak można się domyślać - są główną grupą docelową całej kampanii.
Przy tej okazji nie zabrakło kilku słów komentarza od Shuji Utsumi, szefa Sega Corporation:
W SEGA angażujemy się w promowanie szacunku i integracji między ludźmi na całym świecie. Współpraca z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim pozwala nam promować te wartości, zwłaszcza w ramach programu Five Rings, oraz celebrować innowacyjnego i różnorodnego ducha, którego promują obie marki.
MKOl z radością łączy siły z firmą SEGA, aby rozpocząć nowy, ekscytujący rozdział w historii marki olimpijskiej, wykorzystując potęgę opowiadania historii i innowacji, aby zaangażować odbiorców na całym świecie. Łącząc powszechnie rozpoznawalne koła olimpijskie z uwielbianą postacią Sonica, tworzymy nowe możliwości dla fanów w każdym wieku, aby doświadczyli ducha sportu i zabawy w nowy i niezapomniany sposób.
Według zapowiedzi obu stron, to dopiero początek eksploracji nowych sposobów promocji. Nie jest to też pierwsza taka współpraca - już w 2020 roku Sonic pojawił się (wraz z Mario) w dedykowanej Igrzyskom grze Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020. O ile jednak tamta produkcja była "jednorazowa", o tyle teraz zanosi się na dłuższą współpracę. Teraz czekamy na oficjalne włączenie esportu do programu Igrzysk Olimpijskich.











