Nowy sposób promocji igrzysk olimpijskich. Wieloletnia umowa MKOl

Symbol igrzysk olimpijskich na Wieży Eiffla
Symbol igrzysk olimpijskich na Wieży EifflaAytac Unal / ANADOLU / Anadolu via AFPAFP
Postacie z serii Sonic, w tym Sonic, Knuckles i Tails, ukazane w dynamicznych sportowych pozach obok symboli olimpijskich, napisów Olympic Dream i Going for Gold, kolorowe grafiki nawiązujące do motywu igrzysk olimpijskich.
Znane postaci z gier wideo będą promować igrzyska olimpijskiemateriały prasowe
W SEGA angażujemy się w promowanie szacunku i integracji między ludźmi na całym świecie. Współpraca z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim pozwala nam promować te wartości, zwłaszcza w ramach programu Five Rings, oraz celebrować innowacyjnego i różnorodnego ducha, którego promują obie marki.
Shuji Utsumi, szef Sega Corporation
MKOl z radością łączy siły z firmą SEGA, aby rozpocząć nowy, ekscytujący rozdział w historii marki olimpijskiej, wykorzystując potęgę opowiadania historii i innowacji, aby zaangażować odbiorców na całym świecie. Łącząc powszechnie rozpoznawalne koła olimpijskie z uwielbianą postacią Sonica, tworzymy nowe możliwości dla fanów w każdym wieku, aby doświadczyli ducha sportu i zabawy w nowy i niezapomniany sposób.
Elisabeth Allaman, zastępca dyrektora zarządzającego MKOl
Marvel's Spider-Man 2 - ray tracing w akcji na konsoli PS5 ProINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?