Aplikacja mobilna Żabki, która ma obecnie ponad 10 milionów użytkowników, stanowi bramę do tego szerokiego asortymentu cyfrowego. Dzięki silnej obecności w niemal 11 500 punktów sprzedaży w całej Polsce, Żabka oferuje dużą dostępność i zapewnia, że gracze i miłośnicy treści cyfrowych mogą wygodnie kupować te produkty w sklepach prawie na każdym rogu.
Żabka to jedna z najbardziej renomowanych marek detalicznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Cieszymy się, że możemy wspierać ekspansję Żabki w świecie gier i treści cyfrowych, dostosowując atrakcyjną ofertę do celów sieci i potrzeb klientów. Łącząc zasięg Żabki i doświadczenie epay w dystrybucji treści cyfrowych, otwieramy milionom klientów Żabki szeroki asortyment gier i usług cyfrowych.
Silne partnerstwo
epay łączy na całym świecie dostawców treści oraz konsumentów. Jako dostawca rozwiązań end-to-end, epay dostarcza technologię i infrastrukturę, aby umożliwić lepsze rozwiązania płatnicze dla swoich partnerów i ich klientów na całym świecie. Dzięki tej współpracy Żabka może wykorzystać infrastrukturę epay, aby zaoferować różnorodne ekosystemy płatności dla swoich mobilnych i stacjonarnych klientów.
Rynek gier szansą na dalszy rozwój
Partnerstwo z epay otwiera Żabce szeroki dostęp do dynamicznie rosnącego rynku gier w Polsce.
Wejście Żabki na rynek gier to ekscytujący krok, ponieważ stają się one integralną częścią codziennego życia naszych konsumentów. Cieszymy się, że epay wspiera nas swoją wiedzą, technologią i rozwiązaniami.