Nowe produkty w sieciach Żabka. Ucieszą szczególnie jedną grupę klientów

Sieć Żabka zwiększa obecność cyfrowych wersji gier w swojej ofercie
Sieć Żabka zwiększa obecność cyfrowych wersji gier w swojej oferciemateriały prasowe
Żabka to jedna z najbardziej renomowanych marek detalicznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Cieszymy się, że możemy wspierać ekspansję Żabki w świecie gier i treści cyfrowych, dostosowując atrakcyjną ofertę do celów sieci i potrzeb klientów. Łącząc zasięg Żabki i doświadczenie epay w dystrybucji treści cyfrowych, otwieramy milionom klientów Żabki szeroki asortyment gier i usług cyfrowych.
powiedział Piotr Adamek, dyrektor zarządzający epay Polska

Silne partnerstwo

Rynek gier szansą na dalszy rozwój

Wejście Żabki na rynek gier to ekscytujący krok, ponieważ stają się one integralną częścią codziennego życia naszych konsumentów. Cieszymy się, że epay wspiera nas swoją wiedzą, technologią i rozwiązaniami.
dodał Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska
Digital Dragon 2025: Krakowskie święto gamedevuInteria.plINTERIA.PL
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?