Battlefield 6 to swoiste być albo nie być dla całej legendarnej serii wojennych strzelanek od EA DICE. Po fatalnej premierze futurystycznego BF-a 2042 najzwyczajniej w świecie nie ma miejsca na błędy i wpadki. Wszystko jednak wskazuje na to, że osadzony we współczesnych realiach shooter ma wiele cennych elementów, które definiowały najlepiej oceniane odsłony tego cyklu.
Battlefield 6 trafi na rynek już 10 października. Zapewne kilka dni później poznamy pierwsze wyniki sprzedażowe oraz co istotniejsze - relacje i odbiór ze strony zniecierpliwionej społeczności graczy tak mocno czekających na udaną produkcję spod szyldu Battlefield. Czy zasłużona marka powróci do łask? Niebawem poznamy odpowiedź na to frapujące wszystkich pytanie.
Sony stawia na innego konia niż zwykle? Tym razem Battlefield 6
Tymczasem Sony zainicjowało wielką promocyjną kampanię związaną z Battlefieldem 6. Tytuł od Battlefield Studios rozgościł się na autobusach, banerach reklamowych i ulicach wielu dużych miast m.in. w Stanach Zjednoczonych, Anglii, a nawet w Azji.
Po całej sieci krążą zdjęcia uchwycone przez fanów - prezentujące grafiki z logiem i scenerią gry we wspomnianych miejscach. Co najbardziej interesujące na krawędziach reklam widnieje logo Sony i PlayStation 5, więc mamy potwierdzenie, że mowa o odgórnej kampanii prowadzonej przez japońskiego giganta.
W tle konflikt interesów dwóch gigantów?
Jeszcze kilka lat temu Sony bardzo mocno angażowało się w promocję gier z cyklu Call of Duty. Wiemy jednak, że od pewnego czasu marka ta znajduje się pod skrzydłami Microsoftu. Jest wielce prawdopodobne, że japońskim producentom bardziej niż kiedykolwiek zależy na dużym sukcesie gry Battlefield 6, która z oczywistych względów konkuruje z CoD-em.
Oczywiście nadchodzący Call of Duty: Black Ops 7, który zadebiutuje w listopadzie jeszcze tego roku, trafi zarówno na konsole Xbox jak i PlayStation. Wynika to z obowiązków zawartych w umowie wykupu Activision przez Microsoft - chodzi przede wszystkim o względy uczciwej konkurencji.
Sony może wyjść na tym wszystkim niezwykle lukratywnie. Battlefield 6, jeśli okaże się hitem, trafi na listę bestsellerów na PlayStation 5. Najnowsza odsłona Call of Duty (Black Ops 6) największy poziom sprzedaży (ponad 82% w USA) odniosła… również na sprzęcie Sony.










