Magia świąt wg Coca-Coli. Nowa reklama wywołuje kontrowersje zamiast zachwytu

Wydaje się, że tegorocznej reklamie Coca-Coli na święta zabrakło najważniejszego - odrobiny "prawdziwej magii"
Wydaje się, że tegorocznej reklamie Coca-Coli na święta zabrakło najważniejszego - odrobiny "prawdziwej magii"materiały prasowe
W zeszłym roku ludzie krytykowali realizację (spotu - dop. red.), ale w tym roku poziom rzemiosła jest dziesięć razy wyższy. Zawsze znajdą się osoby, którym coś się nie spodoba - nie da się uszczęśliwić wszystkich w stu procentach. Jednak jeśli większość konsumentów odbierze nasz projekt pozytywnie, warto iść w tym kierunku
Pratik Thakar, wiceprezes i szef działu generatywnego AI w The Coca-Cola Company.

Chłodny odbiór

Porównanie dwóch czerwonych ciężarówek Coca-Cola jadących zimową drogą na tle zaśnieżonych drzew, z lewej strony wersja z 2024 roku, z prawej ulepszona wersja z 2025, lepiej oświetlona i bardziej szczegółowa.
Różnica w jakości i ilości detali jest widoczna od pierwszych sekund spotumateriały prasowe
Dwie wiewiórki stojące blisko siebie w śniegu, po lewej stronie obrazka podpis 2024, po prawej stronie dwie inne wiewiórki w podobnym zimowym otoczeniu z podpisem 2025, w tle widoczne zarysy budynków lub domków.
Antropomorfizacja zwierząt w nowym spocie Coca-Coli to celowy i przemyślany zabiegmateriały prasowe
Czy Pepsi mogłaby w końcu stworzyć reklamę, która bezlitośnie wypunktuje Coca-Colę?
@zeroxlleo, użytkownik platformy YouTube.
Minął rok rozwoju technologii AI, a to wciąż wygląda fatalnie
@nolanwall2969, użytkownik platformy YouTube.
Wygląda na to, że Coca-Cola nadal nie wyciągnęła żadnych wniosków z poprzedniego fiaska z AI
@JacobMcElhaney-cj6bv, użytkownik platformy YouTube.
Najlepsza reklama Pepsi, jaką widziałem w życiu
@Site19Series, użytkownik platformy YouTube.
Czyli po prostu nigdy już nie zamierzacie stworzyć dobrej reklamy?
@MegaTimmytommy, użytkownik platformy YouTube.
Wyobraźcie sobie, że uzależniacie pół świata od słodkiego napoju, a mimo to jesteście zbyt skąpi, by dalej finansować prawdziwe kampanie reklamowe
@AckbarsFist, użytkownik platformy YouTube.

Technologie zamiast emocji

Najgłośniejsi są zawsze internetowi krytycy. Wielu z tych, którzy narzekali w zeszłym roku, to ludzie z branży kreatywnej, po prostu przestraszeni - o swoje miejsca pracy i o to, jak ta technologia może je zmienić. Jednak uważam, że spot wypadł bardzo dobrze w testach, a przeciętni widzowie naprawdę go polubili
Jason Zada, założyciel studia Secret Level.
Pamiętacie, gdy firma zatrudniała prawdziwych animatorów, by tworzyli reklamy z sercem? Teraz mamy bezduszne dzieło sztucznej inteligencji
@loupetron, użytkownik platformy YouTube.

Sztuczna magia świąt

Nowy serial Prime Video nie zachwyci nikogo. "Like a dragon: Yakuza" powstała bez powoduINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?