Za produkcję gry odpowiada Dark Jay Studio - niezależne studio z Gdańska, stworzone przez małżeński duet. Dominik Sójka, założyciel studia i doświadczony deweloper, znany m.in. z pracy nad tytułami takimi jak Spectre Divide, The Beast Inside czy Book of Demons samodzielnie odpowiada za cały proces tworzenia gry - od koncepcji, designu i pisania fabuły, przez tworzenie grafiki oraz modeli 3D, aż po programowanie, spajając wszystkie elementy w jedną całość. Barbara Sójka natomiast zajmuje się marketingiem i promocją projektu, dbając o to, by Arms of God dotarło do jak najszerszego grona odbiorców.
Arms of God przeniesie graczy do postapokaliptycznego świata, gdzie wcielą się w jednego z ostatnich wojowników starożytnego zakonu templariuszy, stając do walki z demonicznymi hordami wezwanymi w imię Boga na Ziemię przez… Kościół. Gracze przemierzają ruiny miasta, mroczne lasy i przedmieścia aby dotrzeć do zrujnowanej Katedry, by odkryć prawdę. Tytuł wyróżnia się świeżym podejściem do gatunku auto-shooterów - oferując podniosły gotycki klimat, krwawą i niezwykle satysfakcjonującą akcje oraz zaawansowany system rozwoju. Gracze będą mogli jednocześnie wyposażyć się nawet w pięć broni, które można rozwijać i łączyć w dowolny sposób, tworząc niszczycielskie kombinacje. Arms of God stawia na strategiczne budowanie postaci, dynamiczną rozgrywkę i rozbudowany system metapostępów w ramach którego będziemy odbudowywać dawno utraconą siedzibę zakonu - Katedrę.
Nawiązanie współpracy z Galaktus Publishing to dla nas ogromny krok naprzód. Tworząc ten projekt samodzielnie, poświęciłem już wiele godzin na pracę nad wszystkimi elementami gameplayu. Głęboko wierzymy w Arms of God – na tyle, że mając do wyboru stabilną pracę w zachodnim studiu, wybraliśmy z żoną założenie własnego, aby w pełni poświęcić się temu projektowi. Arms of God to gra, która powstaje z potrzeby stworzenia czegoś wyjątkowego i jestem przekonany, że ze wsparciem Galaktus Publishing uda nam się to osiągnąć.
Widząc Arms of God po raz pierwszy, trudno było mi uwierzyć, że tak wyglądająca gra jest tworzona przez jednego dewelopera. To projekt o ogromnym potencjale, doskonale wpisujący się w naszą misję wspierania wyjątkowych i ambitnych gier indie. Połączenie mrocznego klimatu, innowacyjnych mechanik oraz niezwykłej pasji, jaką Dominik i Barbara wkładają w ten tytuł, idealnie odpowiada naszym oczekiwaniom wobec partnerów. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy i nie możemy się doczekać, aby pomóc im dotrzeć z Arms of God do graczy na całym świecie.
Premiera Arms of God zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2026 roku. Do tego czasu tytuł będzie prezentowany szerokiej publiczności m.in. podczas targów Gamescom w Kolonii oraz Tokyo Game Show, na stoiskach Galaktus Publishing, razem z innymi produkcjami z portfolio wydawcy.