Sama gra została też rozbudowana o nowe strefy i moduły - w tym nowe punkty logistyczne z ciężarówkami i systemem dostaw, kasy samoobsługowe czy nowe zadania dla klientów i pracowników. Tym razem postaci Gangu obecne w grze mają znacznie większą, interaktywną rolę - można je wybrać jako swoich towarzyszy, którzy dają bonusy w grze.
W wyjątkowym roku dla Biedronki, która świętuje 30-lecie swojej działalności, nie mogło zabraknąć naszej obecności również w świecie wirtualnym, w którym zadebiutowaliśmy rok temu. Najliczniejszy w historii Gang Biedroniaków, składający się aż z 19 bohaterów, ma jeszcze większą niż poprzednio, interaktywną rolę. Maskotki stają się naszymi towarzyszami, które pomagają nam w realizacji zadań i zdobywaniu bonusów w grze. Druga edycja "Biedronka Simulator" w ramach naszej najnowszej akcji lojalnościowej, to jeszcze więcej świetnej zabawy, która zamienia zakupy w przygodę, a przygoda w wirtualnym sklepie to kolejny poziom, na który zabieramy naszych klientów
Do tej pory gra przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań.Na grupie marki - Biedronka Polska - zrzeszonych jest już ponad 46 tysięcy graczy. To czyni ją największą i najszybciej rosnącą społecznością marki na Robloxie w Polsce, a także jednym z najwyżej ocenianych brandowych światów globalnie (średnia ocena: 96 procent).
Jeszcze nie było brandowej gry wśród polskich projektów na Robloxie o tak szybkim wzroście. Przez chwilę znaleźliśmy się w gronie 1 000 najpopularniejszych gier na Robloxie na całym świecie – to ustawia nam tegoroczną poprzeczkę bardzo wysoko. Biedronka Simulator w tym roku również staje się rozszerzeniem kampanii Gangu Biedroniaków, ale przygotowując drugi sezon zadbaliśmy o wprowadzenie funkcjonalności, które będą procentowały jeszcze długo po kampanii i budują z gry nowy kanał interakcji marki z klientami
Pierwsza odsłona projektu towarzyszyła zeszłorocznej kampanii Gangu Produkciaków i już w ciągu pierwszego miesiąca osiągnęła wynik 1,3 mln rozgrywek. Co wyjątkowe, świat w Robloxie nie tylko utrzymał popularność po zakończeniu promocji, ale rozwijał się dalej. To dowód na to, że marka potrafi stworzyć doświadczenie, które angażuje i bawi użytkowników także poza okresem kampanii.








