Biedronka Simulator 2 - popularna sieć sklepów wraca do Robloxa

Biedronka
BiedronkaadobestockINTERIA.PL
W wyjątkowym roku dla Biedronki, która świętuje 30-lecie swojej działalności, nie mogło zabraknąć naszej obecności również w świecie wirtualnym, w którym zadebiutowaliśmy rok temu. Najliczniejszy w historii Gang Biedroniaków, składający się aż z 19 bohaterów, ma jeszcze większą niż poprzednio, interaktywną rolę. Maskotki stają się naszymi towarzyszami, które pomagają nam w realizacji zadań i zdobywaniu bonusów w grze. Druga edycja "Biedronka Simulator" w ramach naszej najnowszej akcji lojalnościowej, to jeszcze więcej świetnej zabawy, która zamienia zakupy w przygodę, a przygoda w wirtualnym sklepie to kolejny poziom, na który zabieramy naszych klientów
Paulina Bodnar, Menedżer ds. Marketingu Cyfrowego w sieci Biedronka.
Jeszcze nie było brandowej gry wśród polskich projektów na Robloxie o tak szybkim wzroście. Przez chwilę znaleźliśmy się w gronie 1 000 najpopularniejszych gier na Robloxie na całym świecie – to ustawia nam tegoroczną poprzeczkę bardzo wysoko. Biedronka Simulator w tym roku również staje się rozszerzeniem kampanii Gangu Biedroniaków, ale przygotowując drugi sezon zadbaliśmy o wprowadzenie funkcjonalności, które będą procentowały jeszcze długo po kampanii i budują z gry nowy kanał interakcji marki z klientami
Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales Gameset.
Nowy serial Prime Video nie zachwyci nikogo. "Like a dragon: Yakuza" powstała bez powoduINTERIA.PL
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?