Pikachu i spółka na sreberkach
Chociaż uniwersum Pokemon dorobiło się już ponad tysiąc stworków, to właśnie pierwsza generacja - licząca 151 Pokemonów z regionu Kanto - wciąż jest najbardziej rozpoznawalna. Nikogo nie powinno dziwić, że to właśnie ich wizerunki trafiły na spody opakowań czekoladek Hershey's Kisses zawiniętych w sreberko o czerwono-białych barwach przypominających Poke Balla. Każda czekoladka posiada wzór innego stworka, dlatego fani znowu będą musieli mocno się postać, by "złapać je wszystkie".
Co istotne - nie jest to wyłącznie ozdobny motyw. Czekoladki pochodzące ze współpracy Hershey's i Pokemon to oficjalnie kolekcjonerskie przedmioty, twórcy kampanii zadbali nawet o specjalny system do śledzenia postępów. Po zarejestrowaniu konta na stronie Hersheyland.com, zdobyte wzory można odblokowywać w wirtualnej bazie, kompletując w ten sposób własną drużynę Pokemon i zdobywając cyfrowe certyfikaty, którymi da się pochwalić w mediach społecznościowych.
Chcesz mieć je wszystkie? Przyda się trochę szczęścia
Nazwa Hershey's może nie brzmieć znajomo dla każdego fana słodyczy w Polsce, ale już kultowy batonik Reese's - ich flagowy produkt - z pewnością przywoła więcej skojarzeń. Mleczne czekoladki to nieco inna kategoria łakoci, ale umówmy się, w tym wypadku cała rzesza będzie zwracała większą uwagę do walorów kolekcjonerskich niż smakowych. Hershey's Kisses x Pokemon dostępne są w dwóch rozmiarach opakowań - 10,1 oz i 34,1 oz (ok. 300 g i ok. 1kg). Oficjalnie dostępne są sprzedaży w sklepach na terenie USA.

Najbardziej zagorzali łowcy mogą też spróbować zdobyć limitowaną edycję kolekcjonerskiego pojemnika w kształcie Poke Balla oraz specjalnej walizki, zaprojektowanej tak, by pomieścić wszystkie 151 czekoladek. Hershey's udostępnia je tylko w ograniczonej liczbie i będą rozdawane według zasady "kto pierwszy, ten lepszy". Żeby mieć szansę, trzeba zarejestrować się na stronie Hersheyland i udostępnić do wglądu swoje zbiory. Program potrwa do 17 czerwca 2025 roku lub do wyczerpania zapasów - a te, jak zapewne się domyślacie, topnieją szybciej niż czekolada w słońcu.
Pokemony są już wszędzie
To kolejna głośna współpraca z udziałem marki Pokemon w ostatnich miesiącach. Wcześniej fani mogli śledzić promocyjne akcje związane z Pokemon Trading Card Game w sieci McDonald's, które od stycznia debiutują w kolejnych regionach - obecnie dostępne są w Wielkiej Brytanii. Jednak na tym nie koniec. The Pokemon Company niedawno ujawniło datę premiery Pokémon Legends: Z-A na konsolę Switch 2, a także przygotowało graficzne ulepszenia edycji Scarlet & Violet na nowym sprzęcie Nintendo. Firma ewidentnie nie zamierza zwalniać tempa, a fani nie mogą narzekać ani na nudę, ani na brak atrakcji.