Zoo Tycoon na Dzień Dziecka

Cenega Poland, partner firmy Ubisoft w Polsce, poinformowała, że już 31 maja, z okazji Dnia Dziecka, do sklepów trafi gra strategiczno-ekonomiczna - "Zoo Tycoon".

Produkcja Microsoft Game Studios, w której gracz prowadzi własny ogród zoologiczny, pojawi się po raz pierwszy w polskiej wersji językowej. Jej cena będzie wynosić 29,90 złotych.

"Zoo Tycoon" to strategia ekonomiczna, w której masz szansę zbudować swój własny ogród zoologiczny. Począwszy od zaprojektowania go, poprzez budowę, kończąc na zarządzaniu - to gracz jest odpowiedzialny za zwierzęta i bezpieczeństwo odwiedzających.

Reklama
Cenega Poland - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: partner | firmy | Dzień Dziecka | ZOO
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy