Xbox przy piwie

Microsoft nie szczędzi wysiłków, aby w sezonie świątecznym konsola Xbox zaczęła się wreszcie dobrze sprzedawać. Dlatego firma zawarła porozumienie z producentem piwa Budweiser. Dzięki niemu, 300 konsol Microsoftu w ciągu najblizszych 2 miesięcy odwiedzi kilka tysięcy barów na terenie USA.



Goście barów nie tylko będą mogli za darmo zagrać na konsoli, ale także - po wypełnieniu formularza rejestracyjnego - wygrać atrakcyjne nagrody ufundowane przez Microsoft i Budweisera.



To kolejny krok w stronę przyciągnięcia do platformy Xbox starszych graczy. Choć analitycy rynku twierdzą, że Microsoft powinien skierować akcje promocyjne także w stronę dzieci i młodzieży, firma konsekwentnie próbuje dotrzeć przede wszystkim do osób samodzielnie zarabiających na swoje przyjemności. Może mieć to duże znaczenie zwłaszcza dla powodzenia usługi sieciowej Xbox Live. Prawdopodobnie to właśnie wiek użytkowników i rozbudowane opcje gry w sieci mają stać się tym, co odróżni Xboxa od produktów konkurencji.

Reklama

(4D)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | Microsoft | Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama