Reklama

Wyścigi doskonałe?

Gra "TOCA Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator" zmierza coraz szybciej ku posiadaczom konsoli Sony PlayStation 2. "TOCA Race Driver 2" to jeszcze lepszy engine graficzny i model fizyki pojazdów.



Wydawca gry przekonuje, że pierwszy - udostępniony publicznie - film doskonale dokumentuje znaczące postępy nad projektem "TOCA Race Driver 2 - PS2" w stosunku do wersji PC oraz Xbox. Wspomniany materiał wideo możecie pobrać z witryny znajdującej się pod adresem: www.codemasters.co.uk/tocaracedriver2 .



Członkowie grupy Codemasters przekonują, że gra "Ultimate Racing Simulator" - w wersji na konsole Sony - została zmodyfikowana pod takim kątem, by jeszcze realniej przekazywać wrażenia z jazd oraz podkreślić odczucia towarzyszące niewiarygodnym prędkościom uzyskiwanym na torach wyścigowych. O tym, czy wymienione udogodnienia znajdą swoje potwierdzenie w finalnym produkcie, przekonamy się w dniu premiery "TRD2", który dla edycji PlayStation 2 został zaplanowany na 8 października 2004 roku.

Reklama



Wśród największych innowacji w nowej odsłonie wyścigowej gry producent wymienia zaimplementowanie obsługi najdoskonalszej kierownicy świata, dedykowanej PS2! Produkcja wyścigowa grupy Codemasters będzie współpracowała z kontrolerem Logitech Driving Force Pro (900°). Deweloper upatruje idealne zastosowanie wymienionego koła kierowniczego w niezwykle zaawansowanym trybie rozgrywek, ochrzczonym jako "Pro-Sim mode". Mocne wrażenia gwarantowane!



Często w swych mailach, które kierujecie na adres naszej redakcji, spotykamy się z niezrozumieniem podstawowych zasad działania Driving Force Pro oraz zapytaniami typu: po co w kierownicy istnieje możliwość obrotu o 900°? Odpowiedź jest prosta.



Twórcy zaawansowanych symulatorów jazd nie po to wrzucają opcję 900°, by w takim właśnie zakresie kręcić okręgi dłońmi, tylko dlatego, aby każdy z grających mógł precyzyjnie określić promień skrętu w pełnym wymiarze dostępnych możliwości (maksymalnie 900°). Daje to wyjątkową okazję dostosowania najkorzystniejszych preferencji skrętu do własnych upodobań oraz możliwości.



Zakres obrotu kołem - z włączeniem blokady - można zazwyczaj testować w ustawieniach konfiguracyjnych kontrolera, pamiętając o tym, że im mniejszy promień skrętu, tym pojazd bardziej żywiołowo i energicznie reaguje na nasze ruchy. Zaprogramowanie większego zakresu skrętu kołem kierowniczym procentuje na trasach, w których mamy do czynienia z przewagą odcinków prostych, bowiem uzyskiwane większe prędkości wymagają od nas dodatkowej precyzji sterowania oraz opanowania emocji.

Wiele osób powątpiewało w potencjał gry "TOCA Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator" przeznaczonej dla konsoli Sony. Wśród jednych z częściej pojawiających się wątpliwości wymieniano obawy ściśle powiązane z mocą przerobową "serca" PS2, co analogicznie przekłada się na płynność animacji oraz na ilość obiektów wyświetlanych na ekranach telewizorów. Wydawca gry rozwiał wszelkie niejasności, potwierdzając oficjalnie, że najnowszy "TRD2" bez najmniejszych problemów zapewni ciągłą płynność obrazu, (bez jakichkolwiek ubytków) równą 60 klatkom na sekundę - nawet gdy na ekranie będzie tłoczyć się aż 21 pojazdów równocześnie!

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy