White Council anulowane? EA milczy

W lipcu korporacja Electronic Arts zapowiedziała nową grę RPG związaną z trylogią "Władcy Pierścieni". Pod koniec ubiegłego tygodnia w sieci pojawiły się plotki o anulowaniu projektu. Przedstawiciele firmy nie komentują spekulacji.

"The Lord of the Rings: The White Council" - zgodnie z informacjami wydawcy - miała być produkcją niezwykle ambitną. Tytuł, gdy jeszcze znajdował się pod nazwą roboczą, określano jako jedną z najważniejszych gier następnej generacji.

Nad przygotowaniami gry zawisły ciemne chmury - według doniesień serwisów 1UP i Shacknews tytuł tworzony na PC, PlayStation 3 i Xboxa 360, który miał konkurować z oferującymi ogromną swobodę działania pozycjami RPG od Bethesda, został wyrzucony do kosza.

Gra początkowo zwana jako "Project Gray Company", od nazwiska jej producenta - Steve'a Gray'a, według doniesień przestała figurować w planach Electronic Arts, a jej pomysłodawca zakończył współpracę z firmą. Pozostali członkowie zespołu, który pracował nad tytułem, zostali zaś przydzieleni do prac nad innymi grami. Bezpośrednią przyczyną anulowania "The Lord of the Rings: The White Council" miały być problemy z zarządzaniem projektem i brak zmian znacznych postępów w pracach.

W wypowiedzi dla branżowego Next-Gen.biz przedstawiciele Electronic Arts stwierdzili, że nie zamierzą komentować informacji, jakie pojawiły się w sieci. Tym samym przygotowania nad grą mogą trwać lub jeśli faktycznie zostały wstrzymane, mogą zostać wznowione w późniejszym okresie.

Za "The Lord of the Rings: The White Council" miał odpowiadać zespół, który wcześniej czuwał nad serią gier związanych z filmowym "Władcą Pierścieni". Zawartość gry do tej pory opisywano następująco: "Akcja toczy się w ogromnym otwartym świecie, w którym będziesz mógł iść tam, gdzie chcesz, a zamieszkujące go postacie będą posiadać niesamowitą symulację sztucznej inteligencji korzystającą z rozwiązań twórców 'The Sims 2'. Historia będzie zbudowana wokół jednej z kilku różnych linii fabularnych. Będziesz mógł wybrać jedną z nich i pozostać w zasięgu pozostałych lub ustanowić swoje własne podróże".

Ponadto zapewniano, że jako człowiek, elf, krasnolud i hobbit będziemy mogli dowolnie poruszać się po świecie Śródziemia, zupełnie jak w "The Elder Scrolls IV: Oblivion". Głównym celem zabawy miało być zaś dołączenie do Białej Rady, stanowiącej grupę mędrców utworzoną w celu zwalczania Saurona.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja | Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy