Unreal Engine 3 dla Xboxa 2

Microsoft Game Studios do produkcji swoich gier będzie wykorzystywać technologię oraz narzędzia Unreal Engine 3 firmy Epic Games. Na początku 2005 roku Epic został oficjalnym dostawcą narzędzi oraz oprogramowania dla konsoli Xbox następnej generacji.

"Pracujemy tylko z najlepszymi partnerami i wykorzystujemy tylko najlepsze technologie, a firma Epic i jej Unreal Engine 3 spełniają obydwa warunki" - powiedział Shane Kim z Microsoft Game Studios. "Nasze zespoły tworzą niezwykłe gry dla Xboxa nowej generacji, a dzięki zastosowaniu podczas procesu produkcyjnego technologii Unreal Engine 3 jesteśmy w stanie maksymalnie wykorzystać nasz potencjał, by dostarczyć produkty o jakości i innowacyjności takiej, jakiej wymaga od nas rynek".

Używając technologii Unreal Engine 3, zespół Microsoft Game Studios będzie mógł całkowicie wykorzystać potencjał sprzętowy, jaki będzie posiadać platforma Xbox 2. Mark Rein z Epic Games również wyraził zadowolenie ze współpracy z Microsoftem przy tworzeniu gier dla nadchodzącej konsoli firmy z Redmond. "To jest okazja, aby pokazać branży prawdziwe możliwości tworzonych przez nas narzędzi i technologii" - stwierdził Rein.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: narzędzia | firmy | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy