Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Two Worlds jeszcze później w Europie

Zapowiadana początkowo na jesień ubiegłego roku gra z gatunku RPG trafi do sprzedaży jeszcze później, niż do tej pory zakładali jej producenci. Niemiecki koncern Zuxxez i polskie studio Reality Pump postanowiły dłużej popracować nad utrzymanym w fantastycznej oprawie tytułem.

Pod koniec 2006 roku zespół odpowiedzialny za grę podał do informacji, że proces przygotowań "Two Worlds" zostanie zakończony na początku nowego sezonu i tytuł trafi do sprzedaży najwcześniej w marcu 2007 roku. Termin ten jednak uległ zmianie.

Nową datę premiery tytułu w wersji na komputery klasy PC i konsole Xbox 360 ustalono na dokładnie 9 maja. Gra powinna być wówczas dostępna w sprzedaży w trzech wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej i francuskiej.

Alexandra Constandache, prezes Zuxxez, decyzję o przesunięciu premiery gry tłumaczy następująco: "Obecnie mamy do czynienia z atmosferą gry, która naprawdę poważnie ucierpi, jeśli nie zostanie zbalansowana na perfekcyjnym poziomie lub jeśli dokuczliwe błędy utrudnią nam życie w ramach gry RPG".

"Jesteśmy wystarczająco szczęśliwi, bo znajdujemy się na pozycji, w której sami możemy zdeterminować, kiedy nasza gra trafi na rynek. Podjęliśmy zatem decyzję o przełożeniu jej debiutu o krótki okres czasu. Zyskany czas przeznaczymy na lepsze dopracowanie aspektów rozgrywki w trybie multiplayer. Wkrótce podamy więcej informacji odnośnie tych opcji" - dodaje.

"Two Worlds" ma wyróżniać się za sprawą wstrząsających prezentacji pojedynków i walk, fascynujących postaci i realistycznych światów. Zdaniem deweloperów elementy te pozwolą na stworzenie nowych wymiarów w gatunku RPG.

Do tego gra będzie posiadać epicką fabułę przygotowaną przez doświadczonych twórców i powiązaną z filmowym klimatem oraz ogromną swobodą decyzji podejmowanych przez gracza podczas nielinearnej przygody.

Całość uzupełni zapadający w pamięć soundtrack autorstwa Harolda Faltermeyera oraz oprawa graficzna m.in. korzystająca z efektów Pixel Shader i HDR. Do tego gra będzie czerpać garściami z wsparcia dla procesorów wielordzeniowych.

Dowiedz się więcej na temat: pory | jesień

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje