Trzecia część przygód CyberMychy w sprzedaży
Do kiosków i salonów prasowych na terenie całego kraju trafiła trzecia część gry zręcznościowo-logicznej "CyberMycha i więźniowie Drappa".
Program kosztuje 15,90 zł i pozwala zmierzyć się z dwoma potężnymi władcami: królem gier strategicznych (epizod "Strategiczny błąd Crafta") oraz hersztem sportówek ("Komboz wybity z uderzenia").
Wędrówka CyberMyszy jest konsekwencją tragicznych wydarzeń, do jakich doszło we wrześniu ubiegłego roku. Podczas komputerowych szaleństw kot Kod wklepał zły tajny kod i zamienił się w Drappa, nieustraszonego pogromcę gier i ich bohaterów. Wkrótce później porwał i uwięził wszystkich przyjaciół CyberMychy.
Sympatyczny gryzoń od razu wyruszył im na pomoc - biedak wędruje do dziś. Po drodze korzysta ze swych niezwykłych umiejętności, a także pojedynkuje się z magicznymi stworami. Przestawia skrzynie, unika wilczy dołów i szuka tajnych przejść. Często też się śmieje, a powodów do radości dostarcza mu otaczający go kolorowy świat.