The Movies rośnie w siłę

Sieciowa społeczność fanów gry "The Movies" opracowanej przez studio deweloperskie Petera Molyneuxa stale zyskuje na popularności. Z okazji zbliżającej się premiery rozszerzenia do gry twórcy zdecydowali się na wcielenie w życie nowych pomysłów.

Oficjalna witryna produkcji (http://movies.lionhead.com) została z uruchomiona ponownie wraz z początkiem czerwca. Zmiany zostały dostosowane do nadchodzącej premiery dodatku zwanego "The Movies: Stunts & Effects".

Twórcy przede wszystkim postanowili zmienić wygląd strony, a także powiększyć pojemność kont poszczególnych użytkowników. Od teraz każdy fan filmów tworzonych za pomocą gry ma dodatkowe 10 MB przestrzeni do swojej dyspozycji. Ci, którzy po zakupie zarejestrują swoją kopię "The Movies: Stunts & Effects", otrzymają kolejne 25 MB, które pozwoli im na prezentację większej ilości filmów.

Użytkownicy mogą też już promować swoje filmy i m.in. tworzyć specjalne plakaty reklamowe. Od dnia premiery rozszerzenia będą mogli konkurować w produkcji nowych kategorii filmów przepełnionych efektami specjalnymi i scenami z udziałem kaskaderów.

W chwili obecnej sieciowa społeczność "The Movies" stworzyła już około 90 tysięcy filmów. Obejrzenie wszystkich zajęłoby około 196 pełnych dni. Miesięcznie strona notuje wejścia już ponad 750 tysięcy osób.

Światowa premiera "The Movies: Stunts & Effects" odbędzie się 6 czerwca w Ameryce Północnej. Natomiast od 9 czerwca gra będzie dostępna także w pozostałych częściach świata.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Guardian | studio | społeczność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy