The Getaway Black Monday - PS2

Platforma: Sony PlayStation 2
Wydawca: Sony Computer Entertainment Europe
Deweloper: Team Soho
Gatunek: Akcja
Ilość graczy: 1
Gra wykorzystuje: analogowy kontroler DualShock 2 oraz kartę pamięci 8 MB
Premiera europejska: listopad 2004

Listopadowy raj
SCEE oficjalnie potwierdziło, że niezwykle wyczekiwana gra "The Getaway Black Monday" pojawi się na półkach sklepowych już w listopadzie. Produkcja spod skrzydeł grupy deweloperskiej Team Soho będzie wydana wyłącznie dla systemu sprzętowego PlayStation 2 i w materii innowacji zaproponuje eksplorację zatłoczonego Londynu m.in. na motocyklach!

Do trzech razy sztuka?
Akcja "The Getaway Black Monday" została osadzona dwa lata po wydarzeniach z Sol Vita. Sony Computer Entertainment Europe zapowiada, że gra przedstawi nam trzy różne perspektywy oblicza Londynu na przełomie... 48 godzin. Poznamy perypetie m.in. zawodowego boksera, znanego jako Eddie O'Connor, jego sprzymierzeńca Sama - złodzieja "wagi lekkiej", oraz sierżanta stołecznej policji - Mitchell'a. W kuluarach przebąkuje się o dodatkowym wprowadzeniu postaci płci przeciwnej (znaczy pięknej), jednak na chwilę obecną detali na temat tego zabiegu jeszcze nie ujawniono.

Więcej, więcej, więcej...
Kontynuacja "The Getaway", wedle wydawcy, będzie perfekcyjną kombinacją kinowych dialogów oraz pościgów z elektryzującą domieszką misji "strzelanych" w realiach tętniącej życiem metropolii. Jeśli chodzi o rozszerzenie obszarów miasta przeznaczonych do eksploracji, wiadomo nam tyle, że dojdzie około 17 absolutnie nowych lokacji, z uwzględnieniem podziemnego systemu metra oraz Tamizy. Czyżbyśmy mogli popływać?

Poznaj samego siebie
Każdy z dostępnych bohaterów będzie wyróżniał się indywidualnymi umiejętnościami oraz charakterystycznym stylem bycia. Odkrycie kontrastowych osobowości postaci powinno zająć nam troszkę czasu, ale bez obaw - 22 misje pochłoną miłośników pierwszej części "The Getaway" bez reszty.

Niczym na dużym ekranie!
Wśród poprawek czysto technicznych, wydawca potwierdza ulepszenie i zastosowanie bardziej przewidywalnego systemu kontroli zarówno podczas pieszych eskapad, jak i mobilnych wojaży. By nadać pełnego realizmu głównym bohaterom oraz postaciom drugoplanowym, zastosowano technologię "motion-capture" - wrzucając do projektu około 30 schematów poruszania się. Z sesji "kopiowania ruchów" wyselekcjonowano 30 aktorów, którzy dali z siebie wszystko. Efekt powinien być powalający!

Destrucion Derby w centrum Londynu?
Co powinno ucieszyć miłośników samochodowych szaleństw to fakt, że przedefiniowano na nowo fizykę pojazdów oraz model uszkodzeń nadwozi. W "The Getaway Black Monday" będziemy mieli okazję zasiąść za sterami m.in. motocykli, półciężarówek, autobusów, taksówek i wielu, wielu innych wehikułów.

Unicestwianie z fantazją
Amatorzy mocnych wrażeń także nie powinni się zawieść na sequelu "The Getaway", gdyż arsenał militarnych broni znacząco się poszerzy. Prócz eliminowania rywali pistoletami, broniami automatycznymi, czy dubeltówkami, będzie istniała możliwość wykonywania efektownych mordów podczas walki wręcz!

Gadające głowy?
Team Soho potwierdził także, że przy produkcji "The Getaway Black Monday" postanowił skorzystać z technologii znanej nam jako "talking heads", czyli realistycznego ożywienia twarzy, wirtualnych postaci. Wszystko po to, by po zsynchronizowaniu dialogów otrzymać oszałamiający efekt końcowy gry aktorskiej.

Reklama

Szmaciana lalka
Jak sami widzicie, nowy "The Getaway" pomału odsłania przed nami swe nowe, jakże odmienione oblicze. Na koniec warto dodać, że w aspekcie ciekawostek zadebiutuje także patent - "rag doll". Jeśli nie wiecie, o czym mowa to już tłumaczymy.
Pojęcie "szmacianej lalki" to nic innego, jak bezwładne opadanie postaci na podłoże. Najlepsze efekty z użyciem "rag doll" uzyskujemy w sytuacjach, gdy strącamy wroga np. ze schodów lub dowolnego piętra budynku. Swobodnie opadające ciało niejednokrotnie może zawadzić np. o wystające elementy konstrukcji budynku, co w następstwie owocuje zazwyczaj widowiskowymi upadkami. Detale, a jak cieszą!

Wierzymy, że po przeanalizowaniu nowych faktów z "The Getaway Black Monday", podobnie jak my, nie możecie doczekać się dnia premiery! Oby Team Soho nie napotkał na problemy natury programistycznej. Liczymy na wydanie gry w terminie zgodnym z oficjalną listą wydawniczą.

MartineZ: Składam podziękowania za współpracę firmie Synitops (www.synitops.pl) *tel.[0-71] 782-85-58.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Guardian | deweloper | Platforma Obywatelska | PlayStation Vita | wydawca | team | SOHO | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy