Techland zdobywa niemieckie rynki

W kwietniu Techland podpisał umowę dotyczącą dystrybucji pięciu swoich produktów w krajach niemieckojęzycznych. Na mocy tego porozumienia sprzedażą gier Techlandu na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii zajmie się Koch Media.



"Koch Media ze swoimi możliwościami dotyczącymi zbytu programów i znajomością rynku niemieckojęzycznego jest dlas nas idealnym partnerem do sprzedaży naszych produktów na tym terenie" - komentuje Przemek Marmul, odpowiedzialny w firmie Techland za rynki niemieckojęzyczne.



Już niedługo Koch Media wyda pierwsze trzy tytuły, których dotyczyła zawarta umowa. Będą to Pet Soccer, Pet Racer i Szachy 2003. Na pozostałe dwa produkty - Chrome i Xpand Rally - niemieccy gracze będą musieli jeszcze trochę poczekać. Premiera Chroma w Niemczech została bowiem zapowiedziana na III kwartał 2003.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Niemcy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy